Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Vær glad jeg ikke gjemte den Jeg er det. Hva skjer med deg og Anfall? Sitter dere på to forskjellige pc-er i samme leilighet/hus? Null stress å ha to PC'er da. Er det helt sikkert, men jeg tror dem kommuniserer med dem og Altså at de sier egentlig går over pm/dnfk/msn. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 13337!!!! Ganske artig å være på denne siden. Skjer bare en gang. au. fail. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 HAHAHAHAHAHA. :!: Du gikk rett i fella min venn. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hum. Jeg er bare på side 1334 jeg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) au. fail. and you. Høhø edit: aw, ingen mergepost. Endret 5. november 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 13337!!!! Ganske artig å være på denne siden. Skjer bare en gang. Flott At Ikke alle har hell og Lykke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 I fix.Du er syk. Jeg elsker deg og sier dette med kjærlighet, men du er syk, jente! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Skjer folkens? Endret 5. november 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) ene lærern jeg har sa til kona si en gang "I love you more than bacon" og mente det var veldig romantisk sagt. Endret 5. november 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Bare fordi jeg ikke liker moren din? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 HAHAHAHAHAHA. :!: Du gikk rett i fella min venn. Og du gikk rett i fella mi(n). Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg venter på 133337 eg venter på 1337x Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 ene lærern jeg har sa til kona si en gang "I love you more than bacon" og mente det var veldig romantisk sagt. Det er jo et kjempekompliment.*skrive ned* Bare fordi jeg ikke liker moren din?Nei, der er vi enige. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hva er så spesielt med å poste på side 2668? Postnr teller, ikke sidenr. Bonuspoeng for primtall, ban for imaginære tall. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Og du gikk rett i fella mi(n). Huh, hvilken? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Vær glad jeg ikke gjemte den Jeg er det. Hva skjer med deg og Anfall? Sitter dere på to forskjellige pc-er i samme leilighet/hus? Jeg ser ærlig talt ikke problemet. Bestekompisen min de siste 20 åra og meg kommuniserer hovedsaklig via MSN. Vi leier leilighet sammen Vi sees og prates irl når han mekker seg middag, når vi sitter og spiller kort i noen timer og preiker skit, når vi drekker og når vi vasker opp. Resten av dagen tilbringes enten på skolen eller på hvert vårt rom hvor vi begge sitter og loker på forumet (riktignok i forskjellige deler) og ser serier på hver vår tv-skjerm Man blir sliten i kjeften av å preike. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Og du gikk rett i fella mi(n). Huh, hvilken? Siden du satte opp den første fella, så får jo du røpe svaret først. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg ser ærlig talt ikke problemet.Bestekompisen min de siste 20 åra og meg kommuniserer hovedsaklig via MSN. Vi leier leilighet sammen Vi sees og prates irl når han mekker seg middag, når vi sitter og spiller kort i noen timer og preiker skit, når vi drekker og når vi vasker opp. Resten av dagen tilbringes enten på skolen eller på hvert vårt rom hvor vi begge sitter og loker på forumet (riktignok i forskjellige deler) og ser serier på hver vår tv-skjerm Man blir sliten i kjeften av å preike. N1ce, forumnick? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Siden du satte opp den første fella, så får jo du røpe svaret først. Hvis vi tenker på det samme: skrev den posten med vilje ja. Men syns det var ganske åpenbart. Satt å tippa på hvor mange som vil poste "lolz fail1337" - og fikk nesten riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg