Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Vær glad jeg ikke gjemte den :p

Jeg er det. :p

Hva skjer med deg og Anfall? Sitter dere på to forskjellige pc-er i samme leilighet/hus? :p

Null stress å ha to PC'er da.

Er det helt sikkert, men jeg tror dem kommuniserer med dem og :ninja:

Altså at de sier egentlig går over pm/dnfk/msn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vær glad jeg ikke gjemte den :p

Jeg er det. :p

Hva skjer med deg og Anfall? Sitter dere på to forskjellige pc-er i samme leilighet/hus? :p

Jeg ser ærlig talt ikke problemet.

Bestekompisen min de siste 20 åra og meg kommuniserer hovedsaklig via MSN. Vi leier leilighet sammen :p

Vi sees og prates irl når han mekker seg middag, når vi sitter og spiller kort i noen timer og preiker skit, når vi drekker og når vi vasker opp. Resten av dagen tilbringes enten på skolen eller på hvert vårt rom hvor vi begge sitter og loker på forumet (riktignok i forskjellige deler) og ser serier på hver vår tv-skjerm :p

 

Man blir sliten i kjeften av å preike.

Lenke til kommentar
Jeg ser ærlig talt ikke problemet.

Bestekompisen min de siste 20 åra og meg kommuniserer hovedsaklig via MSN. Vi leier leilighet sammen :p

Vi sees og prates irl når han mekker seg middag, når vi sitter og spiller kort i noen timer og preiker skit, når vi drekker og når vi vasker opp. Resten av dagen tilbringes enten på skolen eller på hvert vårt rom hvor vi begge sitter og loker på forumet (riktignok i forskjellige deler) og ser serier på hver vår tv-skjerm :p

 

Man blir sliten i kjeften av å preike.

N1ce, forumnick? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...