Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Hehe, jeg kommer neppe til å endre avatar på en god stund uansett. Yess. Den er god. ---- Begynner ikke hestesakene å bli litt gammelt? Allerede 12 timer gammelt nesten...! Nei, egentlig, jeg elsker det. Endret 5. november 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jann-Ove: Det tror jeg så gjerne. Matte ble altfor innvikla etter ungdomsskolen. Fantastisk kveld dette her. Første gangen på lenge jeg ikke har oppgaver å gjøre/bøker å lese. \o/ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Begynner ikke hestesakene å bli litt gammelt? Allerede 12 timer gammelt nesten...!Nei, egentlig, jeg elsker det. *prøver å få The Prophet til å bytte til hesteavatar* Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Må få gjort unna to øvinger iløpet av kvelden. Selvfølgelig er faglærer en sur pensjonist som ikke liker innleveringer; dermed blir det en kjip test med 2-4 oppgaver fra de to siste øvingene i faget. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nå blir det nammelig mat her. Surret svinestek. Var litt usikker på hva vi skulle ha inntil. Tilslutt falt valget på fløtegratinerte poteter med provence krydder. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) *prøver å få The Prophet til å bytte til hesteavatar* Bytta tilbake nå nettopp. Følte at jeg savna de iskalde krystallene mine. Endret 5. november 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Gourmet-L4r5 strikes back. Hørtes godt ut. Får vel ty til pyttipanne med lakseterninger, jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kan det ikke bli tredje desember snart? Jeg vil ha juleferie ... så tidlig? O_o Yeah Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Gourmet-Bytex slår til igjen. Idag: Toro pølsegryte i mikroen MED ekstra ostepølse! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg føler meg så voksen når jeg lager stek. Det er liksom sånn som bestemødre serverer på søndager. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Jeg har bodd i egen leilighet i 2 år uten å kjøpe komfyr enda :O Er et 60cm tomt hull på kjøkkenet der den sto før (tidligere eier tok den med seg). Endret 5. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Å herre, fatter ikke at du har klart deg så lenge Bytex. Jeg klarer å lage mat i microen, er ikke det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Da er det faen meg på tide, Bytex. Har bodd uten komfyr jeg også. Det var bare trist. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Bergen, here i come! *om nom nomme på hjemmelaget svineburger* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Torchlight fryser Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Ja, jeg sier alltid til meg selv (og mamma, og kompiser) at jeg skal kjøpe det "snart". Syns jo selv det er for ille å bare ete søppel hjemme. På jobb har vi kjempebra kantine m/3 kokker og middagsretter+koldtbord hver dag til 25kr eat all you want. Men nå som novemberlønnen kommer og blir vesentlig større enn vanlig, skal jeg ta steget inn i voksen-verdenen jeg også. Selv om jeg er 32. Endret 5. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Bergen, here i come! *om nom nomme på hjemmelaget svineburger* Wut? Kommer du til Bergen? Hvor lenge blir du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hmm, det er helg, lurer på hva jeg skal gjøre. Henge her, game, se film eller lese Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hva med å gå ut av huset og være sosial? Jeg stemmer for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg