medlem-173043 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 jeg har rusk i øyet Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 And the lights are on in spidertown! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Side 13333 jo. Ikke lenge til 13337. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Gud, jeg har så lyst på godteri nå. Must... be... strong... Verste er at jeg har alt fra sjokolade til ostepop og fruktkarameller liggende. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Gud, jeg har så lyst på hesteavatar. Endret 5. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Gud, jeg har så lyst på godteri nå. Must... be... strong... Verste er at jeg har alt fra sjokolade til ostepop og fruktkarameller liggende. selg de med en gang!!!! Edit: hilsen Gud Endret 5. november 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Gud, jeg har så lyst til å knuse alle de som maser om hesteavatar. selg de med en gang!!!! Edit: hilsen Gud Gud kan kysse meg bak. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Er det noe Hamar-mennesker på forumet? Blandt de i sosialdelen. SnittLeif. Lager ostekake jeg nå. Bare sååå gøy assa. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 LOL, dette hestegreiene har jo eksplodert helt... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 det får dere ordne opp i på egenhånd Lars Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Gud, jeg har så lyst på godteri nå. Must... be... strong... Verste er at jeg har alt fra sjokolade til ostepop og fruktkarameller liggende. Det er faktisk enklere når man har det tilstede. Iallefall for meg. Hadde jeg ikke hatt det hadde jeg dratt for å kjøpe, og da hadde jeg spist det også. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 men om du ender opp med å spise det uansett, er det vel bedre å dra for å kjøpe det så du får litt mosjon Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 LOL, dette hestegreiene har jo eksplodert helt... Indeed. CyperheroN, stay strong! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 men om du ender opp med å spise det uansett, er det vel bedre å dra for å kjøpe det så du får litt mosjon Dra, som i å kjøre bil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Evt bare vente et par uker med å sjekke denne tråden, da det er her alle 4chan cockriders holder til uansett Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 da går du ut til bilen i det minste Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 betaler ikke for og se det, men man ser det av grøssere som kommer.Og gå utifra VG er som og gå på do og bare tørke seg i ræva til man blør. Men den er laaaaaaangt ifra bra grøsser, men den funker=) 1. Hva i all verden er poenget med det? Gode grøssere er sjeldnere enn fornuftige innlegg er i denne tråden. 2. Hva har VG med dette å gjøre? 3. Jeg liker cubakake. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvorfor valgte jeg ikke byggfag eller mekken elns gøy? Universitetsmatte er kjedelige greier! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 LOL, dette hestegreiene har jo eksplodert helt... Indeed. CyperheroN, stay strong! Hehe, jeg kommer neppe til å endre avatar på en god stund uansett. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 jeg har brannsår på ene foten (en rund flekk ) etter jeg lagde mat hadde litt olje i panna og slapp fiskefilet oppi, også skvatt det litt kokende olje på min fot. så venstre fot har brannsår, og høyre fot har arr johoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg