lilko Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hmm, saw er jo bra. Skal vurdere den Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) saw-maratonsamme som eg skal imorgon Jeg tror du misforstod – om man skal døgne må man holde seg våken. Endret 5. november 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 mMmm ... Gammel Warlocks er digg. Så har jeg en troika å kose meg med ^^ Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) saw-maratonsamme som eg skal imorgon Jeg tror du misforstod – om man døgner må man holde seg våken. haha... eg ler er jo ikkje så dårlege då Endret 5. november 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg tror du overvurderer folk, Britishface. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 haha... eg ler er jo ikkje så dårlege då Det mest skremmende med tarveligheten er dessverre det triste faktum at folk faktisk er villig til å betale for å se det. Sannere ord er aldri skrevet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) betaler ikke for og se det, men man ser det av grøssere som kommer. Og gå utifra VG er som og gå på do og bare tørke seg i ræva til man blør. Men den er laaaaaaangt ifra bra grøsser, men den funker=) Endret 5. november 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvor stor? Og hvem caption av hesten? Samma. ? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) AHAHAHA! BEST! fuckings amazing! Endret 5. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Liten feil øverst til høyre, men det klarer du sikkert å fikse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 http://www.seher.no/827747/katy-perry-varsler-puppeglipp Hællvette...og jeg må sitte på jobb hele natta og gå glipp av det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 http://www.seher.no/827747/katy-perry-varsler-puppeglipp Hællvette...og jeg må sitte på jobb hele natta og gå glipp av det The Sun som kilde. Da kan man ta det med en klype salt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Liten feil øverst til høyre, men det klarer du sikkert å fikse. Det er gjort alt. Takk mann! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 WIN WIN WIN! @ wiciwato Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Bare hyggelig! Er det noe Hamar-mennesker på forumet? Blandt de i sosialdelen. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fire befal har vært og festa i den leiren som broder'n er. Og det kunne visst hende de fikk sparken. Broder'n er befal og har snakka om festing der Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kan det ikke bli tredje desember snart? Jeg vil ha juleferie ... så tidlig? O_o Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Når jeg brøler, blir alle i skogen redd, sa bjørnen! – Det er da ingenting, sa løven. Når jeg brøler, blir de enda reddere. – Vås, sa grisen. Det er ikke noe. Når jeg nyser, tror hele verden at de vil dø!!! Endret 5. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fire befal har vært og festa i den leiren som broder'n er. Og det kunne visst hende de fikk sparken. Broder'n er befal og har snakka om festing der Det var ikke bare fire befal som festa. Det var den tradisjonelle jegerfesten som arrangeres hver høst hvor både nåværende og tidligere befal ved GSV var representert (120 i tallet), hvor det gikk litt over stokk og styr utpå kveldinga. Det var fire befal som sto for det verste (materielle ødeleggelser og fyllekjøring med feltvogn). http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=594286 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg