Herr Brun Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 21 dager, 22 timer, 53 minutter og 10 sekunder til jeg dimmer fra det kaldhølet her Wee Hvor er du? sikkert GSV Tro meg, det er mange andre høl du kan tjenestegjøre i. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 jeg håper jeg kommer til GSV Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 *rekker opp hånda og sier seg enig i lei-av-get-on-my-horse-pratet* Nå har jeg forresten avataren der jeg vil ha den tror jeg =) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nå er det like før jeg går inn i tilbakemeldingstråden for DNFK og legger inn forslag mot et forbud mot get on my horse. Begynte å telle antall innlegg som har handlet om den siden i dag morges. Jeg slutta å telle ved 140. DET ER LOV Å SNAKKE OM ANDRE TING FOLKENS!Dette er ikke Den store "Get on my horse"-tråden. Absolutt alt interresant forsvinner fordi det blir spammet ned av pjatt en uinterresant og gammel (ja, GAMMEL!) flash. DU er gammel! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nå er det like før jeg går inn i tilbakemeldingstråden for DNFK og legger inn forslag mot et forbud mot get on my horse. Begynte å telle antall innlegg som har handlet om den siden i dag morges. Jeg slutta å telle ved 140. DET ER LOV Å SNAKKE OM ANDRE TING FOLKENS!Dette er ikke Den store "Get on my horse"-tråden. Absolutt alt interresant forsvinner fordi det blir spammet ned av pjatt en uinterresant og gammel (ja, GAMMEL!) flash. DU er gammel! Mora di er gammel. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nå er det like før jeg går inn i tilbakemeldingstråden for DNFK og legger inn forslag mot et forbud mot get on my horse. Begynte å telle antall innlegg som har handlet om den siden i dag morges. Jeg slutta å telle ved 140. DET ER LOV Å SNAKKE OM ANDRE TING FOLKENS!Dette er ikke Den store "Get on my horse"-tråden. Absolutt alt interresant forsvinner fordi det blir spammet ned av pjatt en uinterresant og gammel (ja, GAMMEL!) flash. DU er gammel! Mora di er gammel. Mordi er. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Takk L4r5, glad i deg. Jasså godtfolk, hva driver dere med? Akkurat kommet hjem jeg, blir straks laks og pasta, men først skal jeg vaske dynetrekket jeg akkurat kjøpte. Med hjerter på, da det var det eneste de hadde igjen som var på tilbud. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 21 dager, 22 timer, 53 minutter og 10 sekunder til jeg dimmer fra det kaldhølet her Wee Hvor er du? På Setermoen... dimmedimmedim Stormesk 3 - Pbn Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 That 70's show og grandiosa! Blir det bedre? Ja, men ikke mye! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 21 dager, 22 timer, 53 minutter og 10 sekunder til jeg dimmer fra det kaldhølet her Wee Hvor er du? På Setermoen... dimmedimmedim Stormesk 3 - Pbn Nice. Det kunne vært mye, mye verre. Demonfudge: Jeg leser MLIA mens jeg burde gjort ITGK eller journal eller regna matte 1. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 DU er gammel!Og gamlinger får lov til å være sære og klage. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 DU er gammel!Og gamlinger får lov til å være sære og klage. Merker eg har vore for mykje på FB i det siste, skulle til å trykke "like" no... Ai... Nokon som tilfeldigvis har eit tosiders samandrag av NS 3405 liggande? Eg skal levera noko i den duren på skulen i morgon, men har måtta prioritert ein matteprøve i staden for. Kanskje FB er skyld i problemet? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 21 dager, 22 timer, 53 minutter og 10 sekunder til jeg dimmer fra det kaldhølet her Wee Hvor er du? På Setermoen... dimmedimmedim Stormesk 3 - Pbn Nice. Det kunne vært mye, mye verre. I know. Men uansett hvor du er hen så er det alltid godt å rykke opp i rang til sivil Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Shut up woman, get on my horse! VS Everyone loves Magical Trevor Endret 5. november 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) 21 dager, 22 timer, 53 minutter og 10 sekunder til jeg dimmer fra det kaldhølet her Wee Hvor er du? På Setermoen... dimmedimmedim Stormesk 3 - Pbn Nice. Det kunne vært mye, mye verre. I know. Men uansett hvor du er hen så er det alltid godt å rykke opp i rang til sivil NEVAR MIND Endret 5. november 2009 av samebror Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Haha! Nå ble det plutselig mørkt. Vi har strøm inkludert i husleia så vi er ikke så nøye med å spare på strømmen. Nå brukte vi så mye strøm at vi tok hovedsikringa for hele huset. :!: Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Skriver en gymrapport nå og må skrive grunnleggende om sykkelsporten, noen som har forslag til gode nettsteder eller lignende på forumet tidligere? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Shut up women, please get on my horse... PHAIL! Shut up woman, get on my horse! Yee. Check. Business! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 WTF! Fikk igjen laptopen min fra netshop i dag. Sendte den inn til service da en gb ram forsvant og det var dårlig kobling mellom skjerm og maskin. Så får jeg den tilbake nå og skal skru den på, men så skjer absolutt ingenting. Netshop har ødelagt laptopen min! Hvordan er det i det heletatt mulig!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg