Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det like før jeg går inn i tilbakemeldingstråden for DNFK og legger inn forslag mot et forbud mot get on my horse. Begynte å telle antall innlegg som har handlet om den siden i dag morges. Jeg slutta å telle ved 140. DET ER LOV Å SNAKKE OM ANDRE TING FOLKENS!

Dette er ikke Den store "Get on my horse"-tråden.

Absolutt alt interresant forsvinner fordi det blir spammet ned av pjatt en uinterresant og gammel (ja, GAMMEL!) flash.

DU er gammel!

Lenke til kommentar
Nå er det like før jeg går inn i tilbakemeldingstråden for DNFK og legger inn forslag mot et forbud mot get on my horse. Begynte å telle antall innlegg som har handlet om den siden i dag morges. Jeg slutta å telle ved 140. DET ER LOV Å SNAKKE OM ANDRE TING FOLKENS!

Dette er ikke Den store "Get on my horse"-tråden.

Absolutt alt interresant forsvinner fordi det blir spammet ned av pjatt en uinterresant og gammel (ja, GAMMEL!) flash.

DU er gammel!

Mora di er gammel.

Lenke til kommentar
Nå er det like før jeg går inn i tilbakemeldingstråden for DNFK og legger inn forslag mot et forbud mot get on my horse. Begynte å telle antall innlegg som har handlet om den siden i dag morges. Jeg slutta å telle ved 140. DET ER LOV Å SNAKKE OM ANDRE TING FOLKENS!

Dette er ikke Den store "Get on my horse"-tråden.

Absolutt alt interresant forsvinner fordi det blir spammet ned av pjatt en uinterresant og gammel (ja, GAMMEL!) flash.

DU er gammel!

Mora di er gammel.

Mordi er.

Lenke til kommentar
DU er gammel!
Og gamlinger får lov til å være sære og klage.

 

Merker eg har vore for mykje på FB i det siste, skulle til å trykke "like" no... Ai...

 

Nokon som tilfeldigvis har eit tosiders samandrag av NS 3405 liggande? Eg skal levera noko i den duren på skulen i morgon, men har måtta prioritert ein matteprøve i staden for.

Kanskje FB er skyld i problemet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...