Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

*rekker opp hånda og sier seg enig i lei-av-get-on-my-horse-pratet*

Nå har jeg forresten avataren der jeg vil ha den tror jeg =)

Lenke til kommentar
Nå er det like før jeg går inn i tilbakemeldingstråden for DNFK og legger inn forslag mot et forbud mot get on my horse. Begynte å telle antall innlegg som har handlet om den siden i dag morges. Jeg slutta å telle ved 140. DET ER LOV Å SNAKKE OM ANDRE TING FOLKENS!

Dette er ikke Den store "Get on my horse"-tråden.

Absolutt alt interresant forsvinner fordi det blir spammet ned av pjatt en uinterresant og gammel (ja, GAMMEL!) flash.

DU er gammel!

Lenke til kommentar
Nå er det like før jeg går inn i tilbakemeldingstråden for DNFK og legger inn forslag mot et forbud mot get on my horse. Begynte å telle antall innlegg som har handlet om den siden i dag morges. Jeg slutta å telle ved 140. DET ER LOV Å SNAKKE OM ANDRE TING FOLKENS!

Absolutt alt interresant forsvinner fordi det blir spammet ned av pjatt en uinterresant og gammel (ja, GAMMEL!) flash.

DU er gammel!

Mora di er gammel.

Lenke til kommentar

DU er gammel!

Mora di er gammel.

Mordi er.

Lenke til kommentar
DU er gammel!
Og gamlinger får lov til å være sære og klage.

Merker eg har vore for mykje på FB i det siste, skulle til å trykke "like" no... Ai...

Nokon som tilfeldigvis har eit tosiders samandrag av NS 3405 liggande? Eg skal levera noko i den duren på skulen i morgon, men har måtta prioritert ein matteprøve i staden for.

Kanskje FB er skyld i problemet?

Lenke til kommentar
21 dager, 22 timer, 53 minutter og 10 sekunder til jeg dimmer fra det kaldhølet her :D Wee

Hvor er du?

På Setermoen... dimmedimmedim

Stormesk 3 - Pbn

Nice. Det kunne vært mye, mye verre.

I know. Men uansett hvor du er hen så er det alltid godt å rykke opp i rang til sivil ;)

Lenke til kommentar

WTF! Fikk igjen laptopen min fra netshop i dag. Sendte den inn til service da en gb ram forsvant og det var dårlig kobling mellom skjerm og maskin. Så får jeg den tilbake nå og skal skru den på, men så skjer absolutt ingenting. Netshop har ødelagt laptopen min! Hvordan er det i det heletatt mulig!?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...