Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rapportskriving på universitetet er gøy.

Cavendish?

YEAH!

Du går andreklasse, right? Eller første?

Andre. Vi trengte bare å levere journal i dette semesterets labkurs. Det var ganske kjekt.

 

Skulle du ta tekled allerede nå, eller blander jeg deg med noen andre?

Jeg tar tekled allerede nå. Men vi er ganske mange som skal det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Wuhu! Ny oppdatert avatar lizzom! Fram til jeg gidder å tegne min kjære G-man på nytt =)

Lite interessant innlegg, så hva skjer denne tidlig-sene høstkvelden? Jeg skal straks igang med middag som består av pølse og chips. Mmmm. Røkt kjøttpølse med ost.

 

edit: Men nå som jeg ser det, så ser den betydelig mer uskarp ut enn den forrige. :hmm: Får se om jeg tryller til en splitter ny en.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Nå er det like før jeg går inn i tilbakemeldingstråden for DNFK og legger inn forslag mot et forbud mot get on my horse. Begynte å telle antall innlegg som har handlet om den siden i dag morges. Jeg slutta å telle ved 140. DET ER LOV Å SNAKKE OM ANDRE TING FOLKENS!

Dette er ikke Den store "Get on my horse"-tråden.

Absolutt alt interresant forsvinner fordi det blir spammet ned av pjatt en uinterresant og gammel (ja, GAMMEL!) flash.

Lenke til kommentar
Nå er det like før jeg går inn i tilbakemeldingstråden for DNFK og legger inn forslag mot et forbud mot get on my horse. Begynte å telle antall innlegg som har handlet om den siden i dag morges. Jeg slutta å telle ved 140. DET ER LOV Å SNAKKE OM ANDRE TING FOLKENS!

Dette er ikke Den store "Get on my horse"-tråden.

Absolutt alt interresant forsvinner fordi det blir spammet ned av pjatt en uinterresant og gammel (ja, GAMMEL!) flash.

Så enig, så enig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...