Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hurra, endelig fikk jeg kontofonkoden jeg bestilte for noen dager siden.. Nå venter jeg bare på lønning, som forhåpentligvis kommer om noen få dager.. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg elsker avataren til Tøsa! Angrer meg smått for at jeg ikke tok det selv. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg holder på med juleavatar - dere får gjette motivet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg har awsome hest med awsome briller.. Kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Yep. <- Men den blir flottere i kveld. Da har jeg PS. Paint er ikke optimalt. Endret 5. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 I need NEW magical trevor avatar! Fortell hva du vil ha, da? Evt. hvorfor lager du ikke et awesome et? Som dette: Eller dette: Takk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 *kontre avatarer med bilder av boks-modellerte møbler under arbeid* Det kommer seg ^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Skjønner ikke det morsomme med "get on my horse" jeg : p Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Da er det stor fare for at du ikke har en sjel. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Rapportskriving på universitetet er gøy. Cavendish? YEAH! Du går andreklasse, right? Eller første? Andre. Vi trengte bare å levere journal i dette semesterets labkurs. Det var ganske kjekt. Skulle du ta tekled allerede nå, eller blander jeg deg med noen andre? Jeg tar tekled allerede nå. Men vi er ganske mange som skal det. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Skjønner ikke det morsomme med "get on my horse" jeg : p Det er nok fordi det ikke er så utrolig morsomt... Bare litt. Endret 5. november 2009 av SuKa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Eller ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 21 dager, 22 timer, 53 minutter og 10 sekunder til jeg dimmer fra det kaldhølet her Wee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Wuhu! Ny oppdatert avatar lizzom! Fram til jeg gidder å tegne min kjære G-man på nytt =) Lite interessant innlegg, så hva skjer denne tidlig-sene høstkvelden? Jeg skal straks igang med middag som består av pølse og chips. Mmmm. Røkt kjøttpølse med ost. edit: Men nå som jeg ser det, så ser den betydelig mer uskarp ut enn den forrige. Får se om jeg tryller til en splitter ny en. Endret 5. november 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Skjer lite. Sitter på skolen enda. Har ikke orka å gå hjem Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 21 dager, 22 timer, 53 minutter og 10 sekunder til jeg dimmer fra det kaldhølet her Wee Hvor er du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nå er det like før jeg går inn i tilbakemeldingstråden for DNFK og legger inn forslag mot et forbud mot get on my horse. Begynte å telle antall innlegg som har handlet om den siden i dag morges. Jeg slutta å telle ved 140. DET ER LOV Å SNAKKE OM ANDRE TING FOLKENS! Dette er ikke Den store "Get on my horse"-tråden. Absolutt alt interresant forsvinner fordi det blir spammet ned av pjatt en uinterresant og gammel (ja, GAMMEL!) flash. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 21 dager, 22 timer, 53 minutter og 10 sekunder til jeg dimmer fra det kaldhølet her Wee Hvor er du? sikkert GSV Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nå er det like før jeg går inn i tilbakemeldingstråden for DNFK og legger inn forslag mot et forbud mot get on my horse. Begynte å telle antall innlegg som har handlet om den siden i dag morges. Jeg slutta å telle ved 140. DET ER LOV Å SNAKKE OM ANDRE TING FOLKENS!Dette er ikke Den store "Get on my horse"-tråden. Absolutt alt interresant forsvinner fordi det blir spammet ned av pjatt en uinterresant og gammel (ja, GAMMEL!) flash. Så enig, så enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg