Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg går for vanlige Mutton Chops, mtp. at jeg ikke har noe særlig skjeggvekst under nesen. Jeg får mopedbart etter et halvt år uten barbering der Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 har du ikke fått ordentlig skjeggvekst enda altså smurf? begynner å bygge seg på her, men der hvor man hadde fått "smultring" så vokser det ikke så veldig enda på meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nei, det eneste stedet skjegget vokser hos meg, er på kinnene. Resten er dun / fin, tynn pels *vil ha goatee og hitlerbart* Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Mikkel, bytt tilbake reven! Mikkel hest satt og skre... Det funker ikke! Rev NAO! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Rapportskriving på universitetet er gøy. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kan jo alltid ta en Wide Goatee.Evt. Friendly Mutton Chops. Wide Goatee kunne gått, FMC er litt american pedo. :| Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Woo, jeg lagde et glass og et sugerør, men jeg aner fortsatt ikke hvordan jeg skal få glasset gjennomsiktig Fatter så lite av dette Ez å bygge ting, men å fargelegge de klarer jeg ikke. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Woo, jeg lagde et glass og et sugerør, men jeg aner fortsatt ikke hvordan jeg skal få glasset gjennomsiktig Fatter så lite av dette Ez å bygge ting, men å fargelegge de klarer jeg ikke. Huh? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Woo, jeg lagde et glass og et sugerør, men jeg aner fortsatt ikke hvordan jeg skal få glasset gjennomsiktig Fatter så lite av dette Ez å bygge ting, men å fargelegge de klarer jeg ikke. enkel måte å gjøre glasset gjennomsiktig er å bare gi hele objektet lav opacity. og fargelegging og sånt er ikke så vanskelig, men du må bare vite hvordan du lager bumpmapping og alt det der. ikke så veldig avansert på enkle ting faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) I need NEW magical trevor avatar! Endret 5. november 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Hvorfor? Jeg liker det du har nå. Juleavatar. Endret 5. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Rapportskriving på universitetet er gøy. Cavendish? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Rapportskriving på universitetet er gøy. Cavendish? YEAH! Du går andreklasse, right? Eller første? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) I need NEW magical trevor avatar! Fortell hva du vil ha, da? Evt. hvorfor lager du ikke et awesome et? Som dette: Eller dette: Endret 5. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg har misset dette med hesten, explain. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 http://www.getonmyhorse.com/getonmyhorse.swf Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Rapportskriving på universitetet er gøy. Cavendish? YEAH! Du går andreklasse, right? Eller første? Andre. Vi trengte bare å levere journal i dette semesterets labkurs. Det var ganske kjekt. Skulle du ta tekled allerede nå, eller blander jeg deg med noen andre? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Huh? Maya. 3D enkel måte å gjøre glasset gjennomsiktig er å bare gi hele objektet lav opacity.og fargelegging og sånt er ikke så vanskelig, men du må bare vite hvordan du lager bumpmapping og alt det der. ikke så veldig avansert på enkle ting faktisk. Ah, takker, men fant ut av glasset. Nå må jeg bare få adda noe drikke oppi der, samt laga isbiter ^^ Du kan få lære meg bumpmapping ;D WIP: Mangler bare å gjøre dette bra, så kan jeg levere min eneste oblig før jul Gah, til helvete med lys, var jo stolryggen som skulle bli opplyst, ikke undersiden av bordet Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) http://www.getonmyhorse.com/getonmyhorse.swf Feil, det er http://www.shutupwomangetonmyhorse.com Endret 5. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg