Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mamma klager på mitt hårforbruk som er 165 kr i måneden, når hun selv bruker et par tusen. Da jeg konfronterte henne med dette fikk jeg som svar at "Det er jo jeg som tjener pengene." Faen, jeg hater moren min mer og mer for vær dag som går.

Hva faen, hvordan kan du bruke såpass med penger i måneden på hår? Oo

Lenke til kommentar
Mamma klager på mitt hårforbruk som er 165 kr i måneden, når hun selv bruker et par tusen. Da jeg konfronterte henne med dette fikk jeg som svar at "Det er jo jeg som tjener pengene." Faen, jeg hater moren min mer og mer for vær dag som går.

Hun klager over at hun må betale beauty-produktene dine?

Selvsagt? Tjen dine egne penger, og se om du blir glad om mora di kjøper beautyprodukt med dine penger.

Jeg betaler selv, men de gangene jeg ikke har penger og går tom for voks og spørr om hun kan legge ut for meg blir hun sur over at det er så dyrt.

 

 

Litt lang setning :roll:

 

Renati Strong Hold 165 kr :yes:

Lenke til kommentar
Mamma klager på mitt hårforbruk som er 165 kr i måneden, når hun selv bruker et par tusen. Da jeg konfronterte henne med dette fikk jeg som svar at "Det er jo jeg som tjener pengene." Faen, jeg hater moren min mer og mer for vær dag som går.

Hun klager over at hun må betale beauty-produktene dine?

Selvsagt? Tjen dine egne penger, og se om du blir glad om mora di kjøper beautyprodukt med dine penger.

Fyren er 14. Det ække så lett å skaffe jobb da.

Lenke til kommentar
så sist jeg brukte penger hos en frisør var... nesten et år siden ellernoe sånt :p

Slår deg der, sist jeg var innom frisøren var... før vidregående tror jeg :wee:

haha nais ^^

 

skal ønske meg maskin så jeg kan rake av sjøl (sist lånte jeg en av en kompis ). mye enklere og veldig digg med kort hår :wee:

 

 

Lurer på om jeg har blitt litt kjedelig når det kommer til gaver egentlig, for det jeg ønsker meg til jul er:

En stor tursekk jeg kan ha når jeg skal reise rundt til random land ( jada må bli noe mer av det også ), en barbermaskin med forskjellige lengder til håret, og for det meste animasjonsbøker og sånne ting.

 

spill kjøper man som regel sjøl.

Lenke til kommentar
Mamma klager på mitt hårforbruk som er 165 kr i måneden, når hun selv bruker et par tusen. Da jeg konfronterte henne med dette fikk jeg som svar at "Det er jo jeg som tjener pengene." Faen, jeg hater moren min mer og mer for vær dag som går.

Hun klager over at hun må betale beauty-produktene dine?

Selvsagt? Tjen dine egne penger, og se om du blir glad om mora di kjøper beautyprodukt med dine penger.

Fyren er 14. Det ække så lett å skaffe jobb da.

Avisgutt? Rydde/Vaske hjemme? Lufte bikja til naboen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...