Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen som er pro nok i photoshop til å fjerne teksten, restaurere sekstallene og klinke inn hesten i midten? click Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hva gir dere meg om jeg tatoverer den hesten? :3333 Massive mengder sex. Det skal du få...masse drittstapping:P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Høh, noen som har sett siste South Park-episoden? Awesome! Synes den var OK thats it. Whale whores var bedre Må ha vært det at den traff spot on i forhold til mine meninger om bikers Nyhus: Nåhå, så aggresiv da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det skal du få...masse drittstapping:P :O Nyhus: Nåhå, så aggresiv da i know you like it hardcore Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Øhm, jeg liker det egentlig ømt og kjærlig, Nyhus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvorfor har du aldri sagt ifra? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 mooooo sitter her å loker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 mMmm ... Ugress har gjort det for meg i dag altså ^^ Jeg er våken og har holdt ut med hestene deres. VHS og Trigger 22 Og litt Apollo 440 og Warlocks inn i mellom ^^ np: Apollo 440 - The Man with the Harmonica Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 den er konge! *sette på* Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fy faen jeg blir så sur. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fy faen jeg blir så sur. Ok Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har hestene klart å få en hel side med bare hester enda? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen som er pro nok i photoshop til å fjerne teksten, restaurere sekstallene og klinke inn hesten i midten? click Kan gjøre det i kveld, om ikke clvn gjør det. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hestene trenger ikke en hel side. Nok med en og den siden ble plutselig awesome. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen som er pro nok i photoshop til å fjerne teksten, restaurere sekstallene og klinke inn hesten i midten? click Kan gjøre det i kveld, om ikke clvn gjør det. Grafikk er ikke min greie. Trykk for bevis. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kan gjøre det i kveld, om ikke clvn gjør det. Jonas hadde bare tegna noe random i paint Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Mamma klager på mitt hårforbruk som er 165 kr i måneden, når hun selv bruker et par tusen. Da jeg konfronterte henne med dette fikk jeg som svar at "Det er jo jeg som tjener pengene." Faen, jeg hater moren min mer og mer for vær dag som går. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Mamma klager på mitt hårforbruk som er 165 kr i måneden, når hun selv bruker et par tusen. Da jeg konfronterte henne med dette fikk jeg som svar at "Det er jo jeg som tjener pengene." Faen, jeg hater moren min mer og mer for vær dag som går. Du hater henne fordi hun har et sabla godt poeng? Tjen dine egne penger. Nyhus: Hahha, posten min over din forrige beviser det du fryktet ;D Endret 5. november 2009 av clvn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Mamma klager på mitt hårforbruk som er 165 kr i måneden, når hun selv bruker et par tusen. Da jeg konfronterte henne med dette fikk jeg som svar at "Det er jo jeg som tjener pengene." Faen, jeg hater moren min mer og mer for vær dag som går. Hun klager over at hun må betale beauty-produktene dine? Selvsagt? Tjen dine egne penger, og se om du blir glad om mora di kjøper beautyprodukt med dine penger. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nyhus: Hahha, posten min over din forrige beviser det du fryktet ;D Iknew it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg