Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg har hørt på den her i ca 1-2 timer og klarer ikke mer... Amazing Horse har gått siden jeg kom på jobb kl. 08:00 i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Bøker over fotball, leke med jentene fremfor å erte dem, drikke på hverdager i stedet for helger, (vel, helger også, om jeg har råd ), gå i kjole som mann (lagt på hylla innen videre, hovedsaklig til jeg får tak i noe raffere) og nekte å ha heste-avatar. Woo! Bøker over fotball. Check! Leke fremfor erte. Check! Ikke drikke i det hele tatt. Check! Gå i kjole. Ch... nei, stryk den. Flink Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Bøker over fotball, leke med jentene fremfor å erte dem, drikke på hverdager i stedet for helger, (vel, helger også, om jeg har råd ), gå i kjole som mann (lagt på hylla innen videre, hovedsaklig til jeg får tak i noe raffere) og nekte å ha heste-avatar. Woo! Bøker over fotball. Check! Leke fremfor erte. Check! Ikke drikke i det hele tatt. Check! Gå i kjole. Ch... nei, stryk den. Bøker over fotball. Check! Leke fremfor erte. Check! Drikke litt for ofte. Check! Gå i kjole. Ch... nei, stryk den. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg har hørt på den her i ca 1-2 timer og klarer ikke mer... Amazing Horse har gått siden jeg kom på jobb kl. 08:00 i dag. Hvor jobgber du? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Amazing Horse har gått siden jeg kom på jobb kl. 08:00 i dag. Nesten så jeg vurderer å bli homo bare for deg Min har gått siden jeg våkna for noen timer siden. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Bøker over fotball, leke med jentene fremfor å erte dem, drikke på hverdager i stedet for helger, (vel, helger også, om jeg har råd ), gå i kjole som mann (lagt på hylla innen videre, hovedsaklig til jeg får tak i noe raffere) og nekte å ha heste-avatar. Woo! Bøker over fotball. Check! Leke fremfor erte. Check! Ikke drikke i det hele tatt. Check! Gå i kjole. Ch... nei, stryk den. Bøker over fotball. Check! Leke fremfor erte. Check! Drikke litt for ofte. Check! Gå i kjole. Ch... nei, stryk den. Bøker over fotball. Check! Leke fremfor erte. Check! Drikke på ukedager. Check! Gå i kjole. Ch... nei, stryk den. Endret 5. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fiks du også da vel! Jada, etter at jeg har forklart i hvilken grad dagens velstandsforskjeller mellom nord og sør er med på å skape et økt sikkerhetspolitisk trusselbilde i internasjonal politikk. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Bøker over fotball, leke med jentene fremfor å erte dem, drikke på hverdager i stedet for helger, (vel, helger også, om jeg har råd ), gå i kjole som mann (lagt på hylla innen videre, hovedsaklig til jeg får tak i noe raffere) og nekte å ha heste-avatar. Woo! Bøker over fotball. Check! Leke fremfor erte. Check! Ikke drikke i det hele tatt. Check! Gå i kjole. Ch... nei, stryk den. Bøker over fotball. Check! Leke fremfor erte. Check! Drikke litt for ofte. Check! Gå i kjole. Ch... nei, stryk den. Bøker over fotball. Check! Leke fremfor erte. Check! Drikke litt for ofte. Check! Gå i kjole. Ch... nei, stryk den. Bøker over fotball. Check! Leke fremfor erte. Check! Drikke litt for ofte. Check! Gå i kjole. Ch... nei, stryk den. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Bøker over fotball. Check! Leke fremfor erte. Check! Drikke litt for ofte. Check! Gå i kjole. Ch... nei, stryk den. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Jeg og luedott1 og nyhus er litt for like :S ikke akuratt. Endret 5. november 2009 av Dovito Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Var da faen til en saueflokk som var her da... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Bøker over fotball. Check! Leke fremfor erte. Check! Drikke litt for ofte. Check! Gå i kjole. CHECK! I win. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hurra for deg, velg din egen premie. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Enda ei flaske ananasbrus, kos og en slave. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Sorry gutter. Fotball over bøker. Men det finnes bilder av meg i kjole, så 3 av 4 her også Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Bøker over fotball. Check!Leke fremfor erte. Check! Drikke litt for ofte. Check! Gå i kjole. CHECK! I win. Shut up woman and get on my horse Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Var da faen til en saueflokk som var her da... Du må gjerne gå om du ikke liker det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Enda ei flaske ananasbrus, kos og en slave. I supply the kos. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Shut up woman and get on my horse AHAHAH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg