Lenne Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg foreslår at alle skifter avatar til den hesten. Da blir nok Nyhus glad neste gang han tittet innom. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg foreslår at alle skifter avatar til den hesten. Da blir nok Nyhus glad neste gang han tittet innom. Shut up, woman and get into the psych ward. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Koselig med en del snø ute. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Jeg foreslår at alle skifter avatar til den hesten. Da blir nok Nyhus glad neste gang han tittet innom. Jeg hadde tid til overs i går, så jeg har en 6-7 forskjellige liggende på PC'n. Endret 5. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nei jeg skal ha min reservoir dogs juleavatar frem til nyttårsaften Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Den er langt bedre helt edru, må jeg si. Ikke at jeg har prøvd den full, men vil tro at dens musikale perfeksjon går bort i beruset tilstand. Vel, nå tenkte jeg ikke på alkohol, men Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg foreslår at alle skifter avatar til den hesten. Da blir nok Nyhus glad neste gang han tittet innom. Jeg hadde tid til overs i går, så jeg har en 6-7 forskjellige liggende på PC'n. Legge ut? =DDDD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Vedrørende Focus, så har de også en del annen bra musikk. Hadde aldri sett liveklippet som herjer på nettet før jeg hørte låta, men det liveklippet der er helt utrolig. Har ikke tilgang til youtube på jobb her, så får ikke delt det. Gale nederlendere. Endret 5. november 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg foreslår at alle skifter avatar til den hesten. Da blir nok Nyhus glad neste gang han tittet innom. Jeg hadde tid til overs i går, så jeg har en 6-7 forskjellige liggende på PC'n. Legge ut? =DDDD Er på jobb. Er ikke hjemme før 17-18, så må vente til da. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 watskebuuuUUUuuurrrrt Props voor de Heist Rockah en de watskeburt Watskebizzy bizzle rob robber Mensen praten serieus, maar ze weten van geen ene kankermoer watskeburt Maar dr gebeurt veel, serieus Komen die vocalen nog of moet ik beginnen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg kan også snakke i et tullespråk! Lat buh daf't tyny pyn, zort! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jo-Bent er en side frem! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Vedrørende Focus, så har de også en del annen bra musikk. Enig der ^^ Liker Sylvia, samt hvordan Terje Formoe har latt seg inspirere av den når han laget Pinkys sang =D Høres i alle fall sånn ut, melodimessig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Igår var konge. Det var måneskinnsturer på skolen min der hvis man meldte seg på ble man satt ut med en jente eller gutt som man skulle gå 3000 meter med. Jeg og kompisen min meldte oss ikke på denne gangen siden det har fått litt fatale konsekvenser før. Uansett, vi tenkte vi skulle kødde litt rundt med noen av de som gikk så vi prøvde å sende de ned til huset til en lærer ved å si at det var romantisk middag der osv. Dette feilet et par ganger og vi innså hvor dårlig ideen faktisk var. Det snødde og det var sabla kaldt ute, så jeg dreiv å tøyde beina mine fra side til side, så begynte kompisen min og gjøre akkuratt det samme. Da kom jeg på den geniale ideen at vi bare står her å danser mens folk kommer forbi. Så kom jeg på en enda bedre, vi danser i bar overkropp mens folk kommer forbi. Kompisen min var med på dette og la til at vi også burde spanke hverandre. Så vi ventet til vi så at det var noen som var på vei da vi tok av oss jakke, genser og t-skjorte og begynte og danse til . Og når de var sånn 3 meter unna oss så dro kompisen min ned bokseren og jeg begynte å spanke^^ Vi eier på å sette romantisk stemning Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hvem var det aleks, Eskil eller Sindre? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Meg og Eskil. Sindre gikk forbi mens vi danset. Han ble litt overrasket^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg