Sameboe Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Da satt man på skolen Har du virdert å begynne å twitre i stedet? Gjør faktisk det også Joakim Men følte for å skrive noe, men fant ikke på noe bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hmm *tenke* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Respekt til alle som klarer mer en 2 timer trur jeg skal klare det, men ikke 40 timer! Tsk, du er for ung Det er diskriminering!! :!: Sikkert bare fordi jeg er nordlænding... Nåh, jeg liker nordlendinger. I alle fall liker jeg flere fra Troms og Finnmark, og ei og anna jente fra Nordland. Samt at jeg har en jævlig kul lærer fra Brønnøy ^^ Og jeg har et spesielt forhold til Berlevåg, selv om jeg aldri har vært der. Så kom ikke her og si at jeg diskriminerer nordlendinger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Du diskriminerer meg, fordi jeg drikker tee da ?? Neida Endret 5. november 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg kan alt om plagsomme sanger. Jeg hører selv på Caramelldansen opptil 5-6 ganger hver dag, og det har jeg gjort fast de siste 6-7 månedene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Du drikker tee? Hvordan er det mulig? Smelter du den først og så slurper den i deg? Kan umulig være noe særlig. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Every one loves magical trevor. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Slimda, ikke verst. Selv har jeg det meste av Caramell og har perioder hvor jeg hører på dem, Drömhus og Peaches i timesvis om dagen. Til min samboer og mine naboers store fortvilesle Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 og spørgsmålet ( ) er da: hvorfor? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 This is my horse, my horse is amazing! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Give it a lick! <- Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei. Hei på deg! Hvordan ser din dag ut idag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 og spørgsmålet ( ) er da: hvorfor? Om det var til meg, så har jeg en fascinasjon for sangene. De er fengende, på en eller annen måte ^^ Men jeg digger jo bubblegum dance også så Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Give it a lick!<- Mmm, it tastes just like raisins! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Av en eller annen grunn digger jeg Caramelldansen. Men, igjen, så er jeg veldig glad i spesiell musikk. Focus - Hocus Pocus er jo alltid en slager. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hocus Pocus er rå, særlig i påvirket tilstand ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Den er langt bedre helt edru, må jeg si. Ikke at jeg har prøvd den full, men vil tro at dens musikale perfeksjon går bort i beruset tilstand. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei. Hei på deg! Hvordan ser din dag ut idag? Ser ut til å bli en fantastisk dag Der da? Hei. Hei. Hei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg