Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hestesangen, hørt den slik 3 ganger idag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er på én sang å spille i timesvis til lyden går ut av sync med bildet, og det er denne! Eventuelt leekspin.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Når du sier leekspin, mener du denne? Da tar jeg heller denne altså. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Ja, mener den første der. Den andre linken får jeg ikke åpnet, er på skolenettet. Edit: En lettere link enn den der er forresten bare www.leekspin.com Endret 5. november 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 våkna for drøye 20 min sia siden vekkerklokka enten ikke gikk av, eller at jeg ikke hørte den O_o fint jeg ikke starter før om en stund uansett Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Leekspin er for pyser. Meatspin er for menn! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg føler meg lat nok til at jeg venter en time med å komme på skolen for sjansen til å få skyss, selv om det bare tar 10-12 min å gå. Oh well, it r win. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Tsk, tsk. Dere er så nymotens av dere. Det er på én sang å spille i timesvis til lyden går ut av sync med bildet, og det er denne! Badger er syk, hvis du hører på den lenge nok blir det bare en grøt med lyd. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ser heller tubgirl og lemonparty enn meatspin, vet dog ikke helt hva det sier om meg Tsk, tsk. Dere er så nymotens av dere. Det er på én sang å spille i timesvis til lyden går ut av sync med bildet, og det er denne! Badger er syk, hvis du hører på den lenge nok blir det bare en grøt med lyd. I know. Persen er noen og førti timer Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er respekt! vi hadde 8 timer eller noe på lan, da fikk vi ikke lov lenger folk hadde klaget til Sec. så de truet med å ta strømmen vår Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Første gang jeg så meatspin, kom jeg hjem fra nyttårsfeiring, fikk link på msn åpnet, hørte festlig musikk og tenkte ikke mer på det. 10 minutter senere med noe surfing innimellom oppdaga jeg hva filmen skulle illustrere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Vi hadde lang dag på skolen og kjørte den. 5.1-anlegg og prosjektor. Tror læreren ble lei, men han var vikar og kunne ingenting med data (god knows hva han da gjorde som vikarierende ikt-lærer) og stakk i stedet, så vi endte opp med å ha den på i bakgrunnen mens vi spilte BFV edit: badger that is. Endret 5. november 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Respekt til alle som klarer mer en 2 timer trur jeg skal klare det, men ikke 40 timer! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Now playing: Schools Out - Alice Cooper Det er digg selv om skolen nettopp starta idag. Fikk lov til og ha på radio, så jeg satt på P4 Bandit. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har dere noen forslag til noen sanger som handler om kjærlighet som det skal bli laget musikkvideo på skolen? Hadde vært fint med metal eller noe litt tungt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Respekt til alle som klarer mer en 2 timer trur jeg skal klare det, men ikke 40 timer! Tsk, du er for ung Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Da satt man på skolen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Respekt til alle som klarer mer en 2 timer trur jeg skal klare det, men ikke 40 timer! Tsk, du er for ung Det er diskriminering!! :!: Sikkert bare fordi jeg er nordlænding... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Respekt til alle som klarer mer en 2 timer trur jeg skal klare det, men ikke 40 timer! Tsk, du er for ung Det er diskriminering!! :!: Sikkert bare fordi jeg er nordlænding... Bullshit! Sjur har da alltid vært snill mot meg, og jeg er Finnmarking i bunn og grunn Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Da satt man på skolen Har du vurdert å begynne å twitre i stedet? Endret 5. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg