Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Gah, chatter med ei drit digg vennine her nå... Hun er seriøst prima! Vi snakker om en tier her! Hva gjør dere andre da ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Surfer etter ting jeg ikke bør surfe etter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Surfer etter ting jeg ikke bør surfe etter. Jailbait ? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 det er kjedelig å være syk! baaaah. Er ikke lenge før jeg går på veggen her. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 det er kjedelig å være syk! baaaah. Er ikke lenge før jeg går på veggen her. Hva om noen fjerner veggen da Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Surfer etter ting jeg ikke bør surfe etter. Jailbait ? Nei, desverre. Bilting - den typen bilting man blir blakk av Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Surfer etter ting jeg ikke bør surfe etter. Jailbait ? Nei, desverre. Bilting - den typen bilting man blir blakk av Nå ble jeg skuffet her Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) det er kjedelig å være syk! baaaah. Er ikke lenge før jeg går på veggen her.Ta det som en mann. Jeg har hatt swineflu siden søndag, men ser dere meg tyte i vei? Endret 4. november 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva gjør jeg når kjæresten nekter å snakke med meg uten grunn? Eneste var at jeg logga av msn fordi nettet slutta å virke... Er han kjerringa i forholdet deres eller? Be han og bli mer mann stemmer jeg for Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Gah, chatter med ei drit digg vennine her nå... Hun er seriøst prima! Vi snakker om en tier her! Hva gjør dere andre da ? Spiller Minigolf på Facern, hører på punk og vurderer å ta en sigg. Hva gjør jeg når kjæresten nekter å snakke med meg uten grunn? Eneste var at jeg logga av msn fordi nettet slutta å virke... Du ber han skjerpe seg, ellers er han ikke verdt å ta vare på? Chris høres litt ut som en tard... True. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Slå han i hodet med en stekepanne. Den som sier vold løser ingenting har bare ikke brukt nok vold. Signatur! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 det er kjedelig å være syk! baaaah. Er ikke lenge før jeg går på veggen her. Hva om noen fjerner veggen da da går jeg vell løs på gulvet kanskje:P Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 da går jeg vell løs på gulvet kanskje:P Gå ut i skogen og gå løs på trær? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Lest litt om ULP nå..Skal SÅ prøves! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 da går jeg vell løs på gulvet kanskje:P Gå ut i skogen og gå løs på trær? ettersom jeg er syk kan jeg ikke gå ut:P Prøver å bli frisk til helgen da min kjæreste kommer... å tror ikke han blir så glad hvis jeg blir sykere fordi jeg har stått ute å dengt løs på trær:P Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Edit: fant ut Endret 5. november 2009 av Big tony Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Faen, jeg må slutte å dykke ned i sparekontoen. I dag har jeg kjøpt meg usunn kokebok og 4-5 7" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Huff. Slem datasjur! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Yeah, jeg har vært slem gutt, men gu så gøy det blir å få de og høre på dem <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg