Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Today, I got back a test I had taken in history. I hadn't known the answer to one of the questions so, remembering an MLIA I read, I drew a ninja that protected the problem from the evil red pen. My teacher left me a note saying that he had spent 15 minutes looking for a non-red pen to defeat my ninja with. MLIA

WIN!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er bare glad for at det ikke er noe fraværsføring her :p

Førsteåret var jeg borte fra skolen i 1,5 måned på vinteren. Forlot ca ikke huset engang. Levde på hermetikk og dårlig vann.

I fjor vinter hadde jeg også en sånn en. Var på skolen i 2 dager etter juleferien, og så på skolen igjen like før vinterferien :p

Satt bare hjemme og spilte WoW <3

 

På VGS fikk jeg kyssesyken, og var sengeliggende i 5 uker, flere av lærerne godtok ikke legeerklæringa mi på det og jeg holdt på å stryke i to-tre fag pga. fravær.

Så sleit jeg en del med angsten og skippa en god del timer med markedsføring og bedøk også. Satt bare på biblioteket og loka eller hang på kiosken eller helt andre steder.

Lenke til kommentar
Today, I got back a test I had taken in history. I hadn't known the answer to one of the questions so, remembering an MLIA I read, I drew a ninja that protected the problem from the evil red pen. My teacher left me a note saying that he had spent 15 minutes looking for a non-red pen to defeat my ninja with. MLIA

WIN!

Så fantastisk mye bra på den siden <3

Lenke til kommentar
Hadde vel 20 dagers fravær da jeg var ferdig med andre året på VGS, om man regnet med alle enkelttimene. Da jeg var på intervju for å få lærlingplass sa sjefen der "20 dagers fravær, det var da ikke mye". Fikk jobb på stedet :wee:

 

Hehe, var noe i samme gata her.

Hadde 10 dager og 18 enkelttimer eller noe.

 

"Dette fraværet, hva kommer det av?"

"Å det? Nei, familen var på sydentur, også har jeg tatt lappen"

"Ah, okaj :)"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Når vi først er inne på skole og fravær. Jeg har begynt å innse at det ikke er lenge til jeg må bestemme meg for hva jeg vil gjøre neste år. Noe som er meget skummelt med tanke på at jeg ikke aner hva jeg vil gjøre videre.

Lenke til kommentar

Enkelttimer er egentlig ganske negativt, og du bør ha noen gode troverdige unnskyldninger for å ha for mye av de.

Dager derimot er ikke så farlig. Ferie, sykdom, osv. kan fort gi en del dager.

 

Og av mine 18 enkelttimer var det fælt få jeg skulket. Det var noen engelsktimer med en motbydelig engelsklærer vi hele klassen kjørte fellesskulk på. Men etter andre timen hvor ingen dukket opp forstod han hva vi gjorde, og gav samtlige fravær.

 

Var også litt uheldig en gang jeg var syk.

Trodde jeg var frisk nok til å gå på skolen, men måtte gå hjem igjen etter en time. Som gav 7 enkelttimer i stede for 1 dag. :\

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...