WheelMan Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Today, I got back a test I had taken in history. I hadn't known the answer to one of the questions so, remembering an MLIA I read, I drew a ninja that protected the problem from the evil red pen. My teacher left me a note saying that he had spent 15 minutes looking for a non-red pen to defeat my ninja with. MLIA WIN! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg er bare glad for at det ikke er noe fraværsføring her Førsteåret var jeg borte fra skolen i 1,5 måned på vinteren. Forlot ca ikke huset engang. Levde på hermetikk og dårlig vann. I fjor vinter hadde jeg også en sånn en. Var på skolen i 2 dager etter juleferien, og så på skolen igjen like før vinterferien Satt bare hjemme og spilte WoW <3 På VGS fikk jeg kyssesyken, og var sengeliggende i 5 uker, flere av lærerne godtok ikke legeerklæringa mi på det og jeg holdt på å stryke i to-tre fag pga. fravær. Så sleit jeg en del med angsten og skippa en god del timer med markedsføring og bedøk også. Satt bare på biblioteket og loka eller hang på kiosken eller helt andre steder. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har sitti i snart 2 dager og lurt på hvorfor tf2 ikke vil starte på den andre pc'n så kom jeg på i dag at broder'n hadde tatt grafikkortet fra den maskin siden dama hans trengte det i stedet.... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Today, I got back a test I had taken in history. I hadn't known the answer to one of the questions so, remembering an MLIA I read, I drew a ninja that protected the problem from the evil red pen. My teacher left me a note saying that he had spent 15 minutes looking for a non-red pen to defeat my ninja with. MLIA WIN! Så fantastisk mye bra på den siden <3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har 2-3 fraværsdager allerede uten grunn (VGs 1) Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hadde vel 20 dagers fravær da jeg var ferdig med andre året på VGS, om man regnet med alle enkelttimene. Da jeg var på intervju for å få lærlingplass sa sjefen der "20 dagers fravær, det var da ikke mye". Fikk jobb på stedet Hehe, var noe i samme gata her. Hadde 10 dager og 18 enkelttimer eller noe. "Dette fraværet, hva kommer det av?" "Å det? Nei, familen var på sydentur, også har jeg tatt lappen" "Ah, okaj " Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fravær er med andre ord oppskrytt? Får stadig høre fra lærerene våre at vi ikke må få fravær, fordi rederiene er strenge på det, men ser ikke helt hvorfor det er så ille for dem. Når man først er ute på båten er det ikke så jævlig lett å skulke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Når vi først er inne på skole og fravær. Jeg har begynt å innse at det ikke er lenge til jeg må bestemme meg for hva jeg vil gjøre neste år. Noe som er meget skummelt med tanke på at jeg ikke aner hva jeg vil gjøre videre. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Enkelttimer er egentlig ganske negativt, og du bør ha noen gode troverdige unnskyldninger for å ha for mye av de. Dager derimot er ikke så farlig. Ferie, sykdom, osv. kan fort gi en del dager. Og av mine 18 enkelttimer var det fælt få jeg skulket. Det var noen engelsktimer med en motbydelig engelsklærer vi hele klassen kjørte fellesskulk på. Men etter andre timen hvor ingen dukket opp forstod han hva vi gjorde, og gav samtlige fravær. Var også litt uheldig en gang jeg var syk. Trodde jeg var frisk nok til å gå på skolen, men måtte gå hjem igjen etter en time. Som gav 7 enkelttimer i stede for 1 dag. :\ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Gikk ut med 50 dagers fravær og 45 timer fravær eller noe sånt jeg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Blir DEILIG å kjøre moped opp til bussen i morra på nysnø og med skeivt styre.. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva gjør jeg når kjæresten nekter å snakke med meg uten grunn? Eneste var at jeg logga av msn fordi nettet slutta å virke... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva gjør jeg når kjæresten nekter å snakke med meg uten grunn? Eneste var at jeg logga av msn fordi nettet slutta å virke... Ignorerer han til han begynner å snakke med deg igjen Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Slå han i hodet med en stekepanne. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva gjør jeg når kjæresten nekter å snakke med meg uten grunn? Eneste var at jeg logga av msn fordi nettet slutta å virke... You fap him. Fap Chris and he'll return. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Slå han i hodet med en stekepanne. Den som sier vold løser ingenting har bare ikke brukt nok vold. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tror jeg bare skal la han være i fred litt. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Krig løser ingenting, bortsett fra slaveri, Nazisme, Facisme, Kommunisme og noen andre småting Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva gjør jeg når kjæresten nekter å snakke med meg uten grunn? Eneste var at jeg logga av msn fordi nettet slutta å virke... Du ber han skjerpe seg, ellers er han ikke verdt å ta vare på? Chris høres litt ut som en tard... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Chris høres litt ut som en tard... Fakta etter at jeg har kjent han i årevis! Eller, ett år da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg