medlem-173043 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 WheelMan! Noen som blir med på kino i tøsberg på lørdag? hvor gammel er du 18 ok, da er nok jeg litt for ung Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Melde meg ut av skole domene, kjøre keylogger og be administrator melde meg inn igjen (Y/N) folkens? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Don't do it. edit på norsk: Beklager. Litt mye mmo i det siste. Nei ikke gjør det. Det er uetisk og vil til syvende og sist slå tilbake på deg selv. Endret 4. november 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Skurk = Politiet for de som ikke skjønnte det. Inn = Ut Opp = Ned Dum = Smart ... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Gleder meg til The Dead Weather på fredagen Så blir det vel kino på lørdagen, får vel dratt med noe folk Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Noen som blir med på kino i tøsberg på lørdag? Sorry, litt for langt unna... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Herre jeg kjeder meg i kveld, hva kan en gjøre? Viasat 4. Liverpool skal tape i kveld. Seconded +3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Herre jeg kjeder meg i kveld, hva kan en gjøre? Se på Dokument2 21:40 på TV2 om psykisk syke folk. En av de hadde så godt liv at han trodde noe var galt med ham, han begynte å tro at han var homo og sånt. En annen har visst ikke turt å gå ut døra på 20 år i frykt for å drepe noen. Mamma mener jeg bør se på det siden jeg ikke kjører opp for bil fordi jeg er redd for å sovne og kjøre over noen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) South Park er alltids en tidsmorder på kveldstid. Og så snart *host* fuglen er ferdig skal jeg se Star Trek. Endret 4. november 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg satt her og spilte fallout 3, og lurte plutselig på: Hvorfor er america sprengt og er resten av verden det og? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Melde meg ut av skole domene, kjøre keylogger og be administrator melde meg inn igjen (Y/N) folkens? ekstremt dårlig idé. Du kan ende opp med å bli politianmeldt og utvist. Jeg satt her og spilte fallout 3, og lurte plutselig på: Hvorfor er america sprengt og er resten av verden det og? Har du ikke spilt fallout 1 og 2? :O Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) FreakForum.nu er helt tragisk! Jeg lurer på en sang, de sletter faktisk hele tråden!!!!! bare fordi jeg lurte på hva denne sangen var: Se filmen hos Youtube Helt sikkert pga. selve filmen. Venter bare på bannen min som sikkert er 3år.. De hadde faktisk "Hvilken sang er dette tråd" Endret 4. november 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Det er vel ikke videre ukjent at Freakforums administratorer er prepubertale tenåringer. edit: Alikevel Endret 4. november 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nffs mods er strenge ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Og likevel er det et helt fantastisk forum ^^ Jeg fatter ikke hva dere mener med strenge mods Jeg har vært der i årevis og har til gode å oppdage å få sletta poster / tråder, overlever med mer der enn her Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ny tråd slettet Det fantes en tråd fra før av som het: "Bugs i fronter" jeg oppretter "Bugs i It's Learning". Det er jo to helt forskjellige CMS-systemer Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Enig med deg. Jeg bruker fronter, det er loka. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Beats me, jeg henger bare i kontrakultur, rusmiddel- og pyro-delene Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har prøvd both, husker ikke brukernavnet mitt i Fronter. Men! Jeg har admin-rights Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Men hva skjer DNFK? Basj people, dr.house nrk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg