Lord Britishface Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) edit: misread. Endret 4. november 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tviler sterkt på at skurken gidder å stoppe 3 halv voksne gutter på en elektrisk sparkesykkel.Blir vi stoppet får vi sikkert bare en advarsel. Hvorfor skal dere få en advarsel av skurken? Bare jeg som skjønte den tydeligvis. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tviler sterkt på at skurken gidder å stoppe 3 halv voksne gutter på en elektrisk sparkesykkel.Blir vi stoppet får vi sikkert bare en advarsel. Hvorfor skal dere få en advarsel av skurken? Bare jeg som skjønte den tydeligvis. Tydeligvis. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tviler sterkt på at skurken gidder å stoppe 3 halv voksne gutter på en elektrisk sparkesykkel.Blir vi stoppet får vi sikkert bare en advarsel. Hvorfor skal dere få en advarsel av skrukken? ta av setet så slipper dere det problemet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tviler sterkt på at skurken gidder å stoppe 3 halv voksne gutter på en elektrisk sparkesykkel.Blir vi stoppet får vi sikkert bare en advarsel. Hvorfor skal dere få en advarsel av skurken? Bare jeg som skjønte den tydeligvis. Stusser på den der selv. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Herre jeg kjeder meg i kveld, hva kan en gjøre? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Herre jeg kjeder meg i kveld, hva kan en gjøre? Viasat 4. Liverpool skal tape i kveld. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Big tony er tydeligvis er skitten narkoholisk kriminaliker, og slike har kjent ikke mye til overs for våre tapre menn og kvinner i blått. Endret 4. november 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 WheelMan! Noen som blir med på kino i tøsberg på lørdag? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ok Hvis du er jente, men du må bestille fly-billetene! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Big tony er tydeligvis er skitten narkoholisk kriminaliker, og slike har kjent ikke mye til overs for våre tapre menn og kvinner i blått. Jepp i am:) Neida er en nesten lovlydig borger. Ser ikke akkurat på meg som hardbarket kriminell visst jeg kjører rundt i en sånn. Skurk = Politiet for de som ikke skjønnte det. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvorfor ikke så lenge du betaler taxien. Og, joa noe av det har med fordi du er jente. Men jeg liker å møte nye mennesker Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ok Hvis du er jente, men du må bestille fly-billetene! Jeg er jente, men bestiller ingen flybilletter. Hvorfor ikke så lenge du betaler taxien. Og, joa noe av det har med fordi du er jente. Men jeg liker å møte nye mennesker Jeg betaler ikke noe, jeg. Så det så. Er fattigere enn en gris. (Det kommer nok til å være flere jenter enn meg der *hint hint*) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Herre jeg kjeder meg i kveld, hva kan en gjøre? Viasat 4. Liverpool skal tape i kveld. Seconded Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 http://www.shutupwomangetonmyhorse.com/ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Sorry kanin. Er et par timer unna, så må nok melde pass. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Sa noen kino og tøsberg? Og på den store kinodagen (er det ikke det da?) Synd det ikke går noen bra filmer da... Kan bli med på de to siste ringenes herre filmene natt til lørdag xD Endret 4. november 2009 av multisync Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 WheelMan! Noen som blir med på kino i tøsberg på lørdag? hvor gammel er du Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 WheelMan! Noen som blir med på kino i tøsberg på lørdag? hvor gammel er du 18 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Aaand it's on. Endret 4. november 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg