Eirik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvor har det blitt av "legg i handlevogn' i Prisguiden? Den gamle. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Grrr...da gikk den lvl 16 warden i dass, gitt. Må laste ned spillet på nytt for å få EU-versjonen. *sukk* Tar ikke så lang tid det da. Men kjipt om du har gjort mye annet enn å bare levle da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hmm, jeg kom nettopp på at jeg har en drøss med klær i en tørketrommel i et bygg hvor det er full fest. Dette lover bra Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Dobbelt-argh, jeg gikk på lotro-europe.com og kjøpte en "alle i en" pakke til LOTRO, betalingen går gjennom, så blir jeg sendt til kontosida mi på codemasters, der det står jeg har en aktiv LOTRO subscription, men det kom INGEN download..så nå sitter jeg med en konto og ikke noe spill Og venter på svar fra support.... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Slik går det når du kjøper møkkaspill. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Dobbelt-argh, jeg gikk på lotro-europe.com og kjøpte en "alle i en" pakke til LOTRO, betalingen går gjennom, så blir jeg sendt til kontosida mi på codemasters, der det står jeg har en aktiv LOTRO subscription, men det kom INGEN download..så nå sitter jeg med en konto og ikke noe spill Og venter på svar fra support.... FML? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) noen som får til å se hele greia av den her eller stopper den på 12 sekunder? EDIT: Redigerer Endret 4. november 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Stoppa etter 12 sek her også..men hva er vitsen da? Spill zelda heller. Slik går det når du kjøper møkkaspill. Pøh, etter å ha spilt wow i 5 år er jeg så pisslei at jeg får vondt innvendig bare av å logge inn. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det betyr vel ikke at LOTRO ikke er et møkkaspill fordet? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Redigert og fungerende! Se filmen hos Youtube Hvad tycks? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Da skal vi bestille alle 3 elektrisk sparkesykkel:) http://www.rtrade.no/elektrisk_scooter.html Endret 4. november 2009 av Big tony Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nb: Disse kan ikke brukes lovlig i Norge. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tviler på at folk ringer politiet når de ser en sånn uansett. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Bare ta av det idiotiske setet så er det nok mer gøy + at det ser ikke så mistenklig ut når du kjører bortover Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kjenner en som hadde 20 sånne i garasjen sin. De ble borte etter en uke, og garasjeporten var brutt opp. Vi har blant annet brukt sånne på et par av lagerne jeg har jobbet på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har observert folk på sånne i gangene under sjukehuset i Trondhjem også Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tviler sterkt på at skurken gidder å stoppe 3 halv voksne gutter på en elektrisk sparkesykkel. Blir vi stoppet får vi sikkert bare en advarsel. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tviler sterkt på at skurken gidder å stoppe 3 halv voksne gutter på en elektrisk sparkesykkel.Blir vi stoppet får vi sikkert bare en advarsel. Hvorfor skal dere få en advarsel av skurken? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Fordi det regnes som moped går jeg ut fra, og da skal man ha lappen for moped for å kjøre med de? Står bare "disse er ikke lovlig å bruke i Norge", men ikke hvorfor, så who knows. Den har vel litt for høy fart til at det er en sparkesykkel. Endret 4. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Blir vi stoppet får vi sikkert bare en advarsel. If so, you got money right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg