Eirik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Irak? Pøh. Det er sikkert mr. Moland som tigger rundt om litt malaria-medisin. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Google hjelper deg, landsnummeret til Nigeria er +234 Det er et nigeriansk nummer. +234 is the country code for Nigeria. For de som ikke har fått det med seg, så er dette et nummer fra Nigeria. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Sverger til Sennheiser, jeg. Fatter ikke kosshysteriet. Porta pro lekker jo som fææn, samtidig som det lugger. Så faens enig! Oh well, vaffelkaker på g =D Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 For de som ikke har fått det med seg, så er dette et nummer fra Nigeria. Partypooper. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fikk alle med seg at nummeret er fra nigeria? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 +2348135279215 Ganske sikker på at dette er fra Nigeria. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Det er UTVILSOMT nigeria. Visste dere forresten at "Dubbed 'Nollywood', the Nigerian film industry produces over 800 feature films each year." Endret 4. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Og seriøst. MLIA er verdens desidert beste nettside. Støttes. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det er UTVILSOMT nigeria. Visste dere forresten at "Dubbed 'Nollywood', the Nigerian film industry produces over 800 feature films each year." Bra er det også! Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det er jo litt rart, de fleste forbinder vel Nigeria med små utsulta unger med fluer i ansiktet, ikke en enorm filmindustri. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Vaffelkake med sukker, bacon og karamelltopping! =D Endret 4. november 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vaffelkake med sukker, bacon og karamelltopping! =D Sunn du er Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hyyyyl! Jeg fant akkurat ut at jeg har spilt 10-day trial i Lord of the rings online på amerikanske servere, og får ikke kjøpt US cdkey med EU kredittkort, fordi det er forskjellig utgiver i US/Australia (Turbine) og EU (Codemasters), med sine egne nettsider og kontosystemer. Grrr...da gikk den lvl 16 warden i dass, gitt. Må laste ned spillet på nytt for å få EU-versjonen. *sukk* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vaffelkake med sukker, bacon og karamelltopping! =D Sunn du er I know Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har nettopp (nesten) fortært følgende (klarte ikke på alt): En boks tomatbønner En boks hermetiserte tomater En halv løk En dæsj tomatpuré Ganske mye hvitløk Fire pølser Tre egg Stekte løk og hvitløk, heiv det oppi en kasserolle med tomatgreiene og en del krydder og lot det småkoke i et kvarters tid. Kutta opp pølsene og stekte de sammen med egg. Ble litt mye mat, gitt. Men har ikke spist på syv timer, så var sulten. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvor har det blitt av "legg i handlevogn' i Prisguiden? Den gamle. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Leste på nett at fra januar blir tv2 betalings kanal. Gjelder det oss som har folkepakken å? Edit: rikspakken het det visst Endret 4. november 2009 av Big tony Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 jeg har ikke tv2 her mer så jeg i går Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 jeg har ikke tv2 her mer så jeg i går Sånt skjer når du bor i Danmark! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Faen, stemmer det. Jeg skal jo se TV2 i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg