Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Vertical^: Jeg greide å helle et glass med husholdningssaft over tastaturet på laptopen, men den greide seg fint. Dette skjedde for ca 1 måned siden og den er like fin igjen. Merk at det er ganske så mye sukker i saften, så de første dagene var et rent helvete. Kunne nesten ikke bruke tastaturet. Men nå funker den som en drøm igjen. Bestem selv!

Tastene er reine og fine. Men de er underlaget som er ekkelt og klissete. Og det trenger vel en vask? Det går vel ann og vaske underlaget?

Den pc-en har jeg. Har tatt av alle tastene. Etter at jeg hadde tatt av noen få taster, så jeg hvor klinete det var.

hp_pavilion_dv5_keyboard.jpg

Lenke til kommentar
Hvordan tar man av selve høytalerne på koss porta pro? Er det bare å røske de av?

De sitter så løst på, så ja. Men tar du de av og på mye, så blir det ikke lett å få de til å bli der når du vil. Er på mitt andre Koss-headset og den ene høytaleren faller av hele tiden.

Lenke til kommentar
Hvordan tar man av selve høytalerne på koss porta pro? Er det bare å røske de av?

De sitter så løst på, så ja. Men tar du de av og på mye, så blir det ikke lett å få de til å bli der når du vil. Er på mitt andre Koss-headset og den ene høytaleren faller av hele tiden.

Ok. Har fått en irriterende rasle lyd inni den venstre høytaleren, så jeg tenkte jeg skulle etterforske litt.

Lenke til kommentar

Ok. Har fått en irriterende rasle lyd inni den venstre høytaleren, så jeg tenkte jeg skulle etterforske litt.

Det var visst en liten kule som hadde kost seg inne i headsettet. Merkelig.

Lenke til kommentar
+2348135279215

Disse folka har drevet og ringt til fattern i hele dag, det ringer 2-3 ganger før de legger på. Noen som har noe info på denne gjengen? Jeg klarer ikke å finne noe i farta.

Du har fått en telefon fra Nigera :wee::fun:

http://www.google.no/search?hl=no&clie...mp;aq=f&oq=

Google hjelper deg, landsnummeret til Nigeria er +234

EDIT:

Hvem tipper dere det er folkens? Al-Qaida som rekrutterer nye folk?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...