Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 @Vertical^: Jeg greide å helle et glass med husholdningssaft over tastaturet på laptopen, men den greide seg fint. Dette skjedde for ca 1 måned siden og den er like fin igjen. Merk at det er ganske så mye sukker i saften, så de første dagene var et rent helvete. Kunne nesten ikke bruke tastaturet. Men nå funker den som en drøm igjen. Bestem selv! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvah? De er grusomme Ja det er dem. Alle skoler har de, og jeg er fryktelig lei. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvordan tar man av selve høytalerne på koss porta pro? Er det bare å røske de av? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 @Vertical^: Jeg greide å helle et glass med husholdningssaft over tastaturet på laptopen, men den greide seg fint. Dette skjedde for ca 1 måned siden og den er like fin igjen. Merk at det er ganske så mye sukker i saften, så de første dagene var et rent helvete. Kunne nesten ikke bruke tastaturet. Men nå funker den som en drøm igjen. Bestem selv! Tastene er reine og fine. Men de er underlaget som er ekkelt og klissete. Og det trenger vel en vask? Det går vel ann og vaske underlaget? Den pc-en har jeg. Har tatt av alle tastene. Etter at jeg hadde tatt av noen få taster, så jeg hvor klinete det var. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvah? De er grusomme Ja det er dem. Alle skoler har de, og jeg er fryktelig lei. Vår skole har ikke råd til Dell-tastaturer en gang. Tror de bare fant de første tastaturene som ble laget i en container, og koblet de til PC'ene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvordan tar man av selve høytalerne på koss porta pro? Er det bare å røske de av? De sitter så løst på, så ja. Men tar du de av og på mye, så blir det ikke lett å få de til å bli der når du vil. Er på mitt andre Koss-headset og den ene høytaleren faller av hele tiden. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Koss var bra inntil jeg begynte med disse. Makan til awesome saker! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvordan tar man av selve høytalerne på koss porta pro? Er det bare å røske de av? De sitter så løst på, så ja. Men tar du de av og på mye, så blir det ikke lett å få de til å bli der når du vil. Er på mitt andre Koss-headset og den ene høytaleren faller av hele tiden. Ok. Har fått en irriterende rasle lyd inni den venstre høytaleren, så jeg tenkte jeg skulle etterforske litt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Koss var bra inntil jeg begynte med disse. Makan til awesome saker! Mmmm! Billige er de også. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvordan tar man av selve høytalerne på koss porta pro? Er det bare å røske de av? De sitter så løst på, så ja. Men tar du de av og på mye, så blir det ikke lett å få de til å bli der når du vil. Er på mitt andre Koss-headset og den ene høytaleren faller av hele tiden. Ok. Har fått en irriterende rasle lyd inni den venstre høytaleren, så jeg tenkte jeg skulle etterforske litt. Det var visst en liten kule som hadde kost seg inne i headsettet. Merkelig. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 http://www.kjendis.no/2009/11/04/kjendis/k...gelige/8874444/ Det tok av etter to flasker sjampis? Okaaaii. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 http://www.kjendis.no/2009/11/04/kjendis/k...gelige/8874444/ Det tok av etter to flasker sjampis? Okaaaii. Hvorfor har ikke vi en så kul prins? :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Koss er eww. Takke meg til Sennheiser og AKG <3 Lukkede så klart. Sikler for øyeblikket på et par fra Bose da. QuietComfort 15 <3 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Sverger til Sennheiser, jeg. Fatter ikke kosshysteriet. Porta pro lekker jo som fææn, samtidig som det lugger. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 +2348135279215 Disse folka har drevet og ringt til fattern i hele dag, det ringer 2-3 ganger før de legger på. Noen som har noe info på denne gjengen? Jeg klarer ikke å finne noe i farta. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) +2348135279215 Disse folka har drevet og ringt til fattern i hele dag, det ringer 2-3 ganger før de legger på. Noen som har noe info på denne gjengen? Jeg klarer ikke å finne noe i farta. Du har fått en telefon fra Nigera http://www.google.no/search?hl=no&clie...mp;aq=f&oq= Google hjelper deg, landsnummeret til Nigeria er +234 EDIT: Hvem tipper dere det er folkens? Al-Qaida som rekrutterer nye folk? Endret 4. november 2009 av Gjest Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det er et nigeriansk nummer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 +234 is the country code for Nigeria. For øvrig blir en kompis oppringt av noen sånne flere ganger om dagen også. Han tror de er fra Ghana men det er sikkert nigeria der også. Er vel noe svindelgreier som vanlig. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det ser ut som at dere har rett folkens, har sett en del andre tråder rundt om nå og det ser ut til at det spekuleres i om det er Irak også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg