Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jaja, trives folk etter 1 døgn med kaféprat? Beste som har skjedd meg så langt i året Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kameler er også kos. Vi kan ikke ignorere det faktum. Jeg trodde en kamel var et badekar en gang. Lang historie, ikke spør. Røyk lukter vondt, smaker vondt, gir deg større sjanse for sykdommer og er ekkelt for andre. Jeg ville aldri funnet på å kysse noen som røyker!Nehei, nei. Røyk lukter vondt. Ikke for alle. Smaker vondt. Definitivt ikke for alle. Gir deg større sjanse for sykdommer. Det gjør brus og. Og alt annet kunstig søtet. Er ekkelt for andre... Vel, der var jeg på grensen ved et personangrep.Men ta det med ro, med den innstillingen der er det ingen røykere som ville kysset deg heller Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Greit nok det. Fordi jeg vil ikek at noen røykere skal kysse meg og jeg har ei noen planer om å kysse dem! Så det så Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Om jeg ikke får noe særlig jobbing denne måneden er jeg stygt redd for å bli en av topp ti-posterne i denne trpden også. :/ xD Du er avhengig. Kan godt gi deg 2 ukers ferie . Er du gal? Jeg har jo nettopp fått livet mitt tilbake!!! Jeg trodde en kamel var et badekar en gang. Fortell Endret 8. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Greit nok det. Fordi jeg vil ikek at noen røykere skal kysse meg og jeg har ei noen planer om å kysse dem! Så det så beste kysseren jeg har møtt var en røyker... vet ikke om det har mye med saken da... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jaja, trives folk etter 1 døgn med kaféprat? Ja. Men det ødelegger allerede for skolearbeidet. Det ødelegger også for sufring på de andre delene av forumet. Huff. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg skylder på at jeg begynte å røyke fordi jeg kyssa en røyker Smaken av karsk, metall og røyk som hu etterlot i kjeften min var såpass nice at jeg selv begynte, først på fest, nå fast Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det ødelegger også for sufring på de andre delene av forumet. Huff. Det er nesten verre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fortell Vel. Vi sto utenfor et sirkus og snakket med elefanten (jeg er fullstendig klar over at det er litt unormalt, men..) og elefanten drev og drakk av vannpyttene (det regnet), så jeg skulle se etter om de hadde noe å drikke. Jeg utbryter "see, et badekar, de har drikke...Badekaret bevegde seg. Det er en kamel, nevermind.". For å forkorte historien kraftig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 25 kroner buketten til de råtner, vanskelig valg. det er billigblomster da... er jo nesten det jeg betaler for en blomst til vanlig det jo La oss bare late som det mangler et et-tall foran der mens jeg ror meg vekk fra dypt vann. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det ødelegger også for sufring på de andre delene av forumet. Huff. Ja, jeg har ikke fått vært innom noen andre tråder i dag :O Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fortell Vel. Vi sto utenfor et sirkus og snakket med elefanten (jeg er fullstendig klar over at det er litt unormalt, men..) og elefanten drev og drakk av vannpyttene (det regnet), så jeg skulle se etter om de hadde noe å drikke. Jeg utbryter "see, et badekar, de har drikke...Badekaret bevegde seg. Det er en kamel, nevermind.". For å forkorte historien kraftig. Det gav jo mening. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Flott historie, now give us the longest version Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Om jeg ikke får noe særlig jobbing denne måneden er jeg stygt redd for å bli en av topp ti-posterne i denne trpden også. :/ xD Du er avhengig. Nei. Og det sier du? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei. Og det sier du? Ja. Jeg er sosial, du er avhengig. Det skjønner da alle. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Røyk er forøvrig heslig. Tsktsk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Flott historie, now give us the longest version Det får bli etter begravelsen i morgen. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oj, er klokka så mye allerede? :O "In forumkaféen, time goes crazy" Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 *historie* det er som kusinen min det... vi var ute og kjørte. hadde "den som ser først leken" og så etter en rød postkasse... plutselig bryter kusinen min ut "DER! ute på jordet! eneste vi andre så der ute var en ensom ku... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Røyk er forøvrig heslig. Tsktsk. Endelig en som har skjønt det! Hvertfall de folka som står praktisk talt foran inngangsdøra på steder og røyker, og når du går forbi så blåser de ut hardt i trynet på deg så du skal gå og stinke røyk resten av dagen Endret 8. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg