Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kameler er også kos. Vi kan ikke ignorere det faktum.

Jeg trodde en kamel var et badekar en gang. Lang historie, ikke spør.

Røyk lukter vondt, smaker vondt, gir deg større sjanse for sykdommer og er ekkelt for andre. Jeg ville aldri funnet på å kysse noen som røyker!
Nehei, nei. Røyk lukter vondt. Ikke for alle. Smaker vondt. Definitivt ikke for alle. Gir deg større sjanse for sykdommer. Det gjør brus og. Og alt annet kunstig søtet. Er ekkelt for andre... Vel, der var jeg på grensen ved et personangrep.

Men ta det med ro, med den innstillingen der er det ingen røykere som ville kysset deg heller :)

Lenke til kommentar
Om jeg ikke får noe særlig jobbing denne måneden er jeg stygt redd for å bli en av topp ti-posterne i denne trpden også. :/

xD Du er avhengig.

Kan godt gi deg 2 ukers ferie ;).

Er du gal? Jeg har jo nettopp fått livet mitt tilbake!!! :ohmy:

Jeg trodde en kamel var et badekar en gang.

Fortell :wee:

Endret av Kibs
Lenke til kommentar

Vel. Vi sto utenfor et sirkus og snakket med elefanten (jeg er fullstendig klar over at det er litt unormalt, men..) og elefanten drev og drakk av vannpyttene (det regnet), så jeg skulle se etter om de hadde noe å drikke. Jeg utbryter "see, et badekar, de har drikke...Badekaret bevegde seg. Det er en kamel, nevermind.". For å forkorte historien kraftig.

Lenke til kommentar

Vel. Vi sto utenfor et sirkus og snakket med elefanten (jeg er fullstendig klar over at det er litt unormalt, men..) og elefanten drev og drakk av vannpyttene (det regnet), så jeg skulle se etter om de hadde noe å drikke. Jeg utbryter "see, et badekar, de har drikke...Badekaret bevegde seg. Det er en kamel, nevermind.". For å forkorte historien kraftig.

:hmm: Det gav jo mening.

Lenke til kommentar
Røyk er forøvrig heslig. Tsktsk.

Endelig en som har skjønt det!

Hvertfall de folka som står praktisk talt foran inngangsdøra på steder og røyker, og når du går forbi så blåser de ut hardt i trynet på deg så du skal gå og stinke røyk resten av dagen :(

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...