WheelMan Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ja, var ikke sånn ment Lars Øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Mikkel, ikke før? Jeg er gammel mester i det der Eneste jeg gleder meg itl ift. snøen er å ta bilder av det fantastiske landskapet. Ditto. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Eneste jeg gleder meg itl ift. snøen er å ta bilder av det fantastiske landskapet.Snø kan være litt kødden å få hvit på bilder. Noob Nei, sort / hvitt FTW. FTW! Det første en mester gjør er å lære! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Da kjøpte jeg boka fra This is why you're fat. Håper det er oppskrifter inni, hvis ikke skal jeg bare bli sulten av å se på bildene ^^ Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Oda! Look what you did! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Spesielt mtp. at jeg absolutt ikke har råd til boka Tok fra sparekontoen igjen =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Snø kan være litt kødden å få hvit på bilder. Ikke dersom man vet hvordan man stiller hvitbalansen. Endret 4. november 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ja, var ikke sånn ment Lars JODA! DU HATER MEG DU! Men det er greit det! Jeg kan hate deg også om du skal være sånn. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hadde en dobbel bacon-cheese med ost OG dressing på chipsen for et par uker tilbake. Må si det var et usedvanlig lekkert måltid Måtte ut for å handle burger idag selv. Dobbel bacon-cheese og dressing var fantastisk. Men dobbel bacon-cheese med ost? :!: Klassisk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Miles Davis Og seriøst. MLIA er verdens desidert beste nettside. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har fortsatt lyst på den jalapenotingen som lars kom med noen sider tilbake... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hadde en dobbel bacon-cheese med ost OG dressing på chipsen for et par uker tilbake. Må si det var et usedvanlig lekkert måltid Måtte ut for å handle burger idag selv. Dobbel bacon-cheese og dressing var fantastisk. Men dobbel bacon-cheese med ost? :!: Klassisk. Ost og dressing på chipsen Jeg har fortsatt lyst på den jalapenotingen som lars kom med noen sider tilbake... Seconded. Hadde jeg bare hatt råd. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Har spillt gta 4 the ballad of gay tony en del nå^^ Digger utvidelsen, fallskjerm er jævlig digg;D Dog noe som burde ha vært der fra starten av. Endret 4. november 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har fortsatt lyst på den jalapenotingen som lars kom med noen sider tilbake... Seconded. Hadde jeg bare hatt råd. Er da ikke så dyrt? Planlegger å lage noe liknende i dag, spørs hva jeg finner i butikken Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har fortsatt lyst på den jalapenotingen som lars kom med noen sider tilbake... Seconded. Hadde jeg bare hatt råd. Er da ikke så dyrt? Planlegger å lage noe liknende i dag, spørs hva jeg finner i butikken Det er dyrt når du har 60 spenn på konto Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Enda verre når du har 13 Men, men. Man tager hva man haver. Brødskive med speilegg, ost og skinke, og hvite bønner i tomatsaus oppå der igjen =D Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) OMG, is dat a dell-tastatur? Jeg elsker dem. Endret 4. november 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 OMG, is dat a dell-tastatur? Jeg elsker dem. Hvah? De er grusomme Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) En venn av meg klarte og søle cola utover min bærbare pc. Da på tastaturet. Har tatt av knappene, og de har jeg vasket. Men hva skal jeg vaske pc-en med? Altså underlaget til der tastene sitter. Burde jeg bare bruke vann, eller kan jeg bruke litt zalo? Vet ikke om zalo kan ødelegge viss det kommer under laget tastene er på. Tips? Endret 4. november 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Yes it is. Gammel traver. Ganske slitt nå Leter etter et nytt, men umulig å finne et med norsk layout, stor enter-key, numpad, piltaster hvor de skal være og insert, home, del etc der de skal være. Og uten at det er Logitech Ta nå for guds skyld ut batteriet før du gjør noe som helst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg