TheKims Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har i alle fall ikke noen julemusikkliste. Går stort sett i det samme, uavhengig av sesong. Men dæven som det har brygget opp med skitvær og vind her. Måtte ut å lempe vekk to søplekasser som hadde tatt turen ute i veien nylig. Kanskje det kommer en aldri så liten høst-storm i løpet av kort tid. Selv om værmeldinga ikke sier seg enig i mine forhåpninger. Rogaland? Her blåser det så huset rister, Nei jeg tuller ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg lurer på om jeg skal gå for bønner eller lapskaus i dag. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Oda: Håper for guds skyld ikke Dr. Ötker også gikk under "greit vomfyll"? Æææh, nei, jeg formulerte meg litt uklart. Jeg syns jo det er en av de beste, tror jeg foreslo den for slask1 til og med. Edit: Når vi snakker om mat... El Niño Ground beef, sauteed onions, sour cream, lettuce, tomato and cheddar cheese wrapped in a large pepperoni pizza, totaling three pounds. The Sex Panther Breaded schnitzel, bacon, cheese, ham and steak in a hollowed out bun. Folk er gærne. Endret 4. november 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 I just came. Jeg VIL ha noe sånt å spise! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Oda, tror du tok livet av alle her. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Gleder meg til det blir MASSE snø i gatene, BITENDE kaldt og MASSE kaos. Endret 4. november 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Eneste jeg gleder meg itl ift. snøen er å ta bilder av det fantastiske landskapet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Snør her nå.. Kaldt er det. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg liker det ikke, men jeg begynner å glede meg til denne filmen nå pga. spesialeffektene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Eneste jeg gleder meg itl ift. snøen er å ta bilder av det fantastiske landskapet. Snølandskap i sort/hvitt er noe av det jeg går og forbereder meg og gleder meg til. =) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Eneste jeg gleder meg itl ift. snøen er å ta bilder av det fantastiske landskapet. Snø kan være litt kødden å få hvit på bilder. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Gleder meg til det blir MASSE snø i gatene, BITENDE kaldt og MASSE kaos. What? Orker ikke å løpe til t-banen om morgenen på is. Men snø ved juletider er alltid kos. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg tetta nettop dassen med driten min. Noen som kan slå den eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg tetta nettop dassen med driten min. Noen som kan slå den eller? Og jeg som sitter og spiser... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg tetta nettop dassen med driten min. Noen som kan slå den eller?Jeg har akkurat stressa ræva av meg på Coop Hypermarked og handla inn masse som var på tilbud. Det var folk over alt! DET er dritt det. Og så har jeg vært innom apoteket og henta medisin. Stress 2K! Overfyllt på bussen var det også. Og så måtte bussen stoppe for døra var herpa så den ikke gikk opp når den skulle så vi satt nesten fast der. Kan du slå den? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Snøen trenger jo ikke være hvit på bilder. Se, katta mi har vært på en fremmed planet: Men ja. Det blir herlig med snø. Hvite landskap, slapsete veier. Gøy Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Eneste jeg gleder meg itl ift. snøen er å ta bilder av det fantastiske landskapet.Snø kan være litt kødden å få hvit på bilder. Noob Nei, sort / hvitt FTW. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg tetta nettop dassen med driten min. Noen som kan slå den eller?Jeg har akkurat stressa ræva av meg på Coop Hypermarked og handla inn masse som var på tilbud. Det var folk over alt! DET er dritt det. Og så har jeg vært innom apoteket og henta medisin. Stress 2K! Overfyllt på bussen var det også. Og så måtte bussen stoppe for døra var herpa så den ikke gikk opp når den skulle så vi satt nesten fast der. Kan du slå den? Jepp, for nå er det flerstemt orkester av naturgass her i frydens navn på å endelig ha fått tømt seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Noob Fakta: Alle starter som n00b. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg