Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har i alle fall ikke noen julemusikkliste. Går stort sett i det samme, uavhengig av sesong. Men dæven som det har brygget opp med skitvær og vind her. Måtte ut å lempe vekk to søplekasser som hadde tatt turen ute i veien nylig. Kanskje det kommer en aldri så liten høst-storm i løpet av kort tid. Selv om værmeldinga ikke sier seg enig i mine forhåpninger.

Rogaland? Her blåser det så huset rister, Nei jeg tuller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oda: Håper for guds skyld ikke Dr. Ötker også gikk under "greit vomfyll"?

Æææh, nei, jeg formulerte meg litt uklart. Jeg syns jo det er en av de beste, tror jeg foreslo den for slask1 til og med.

Edit: Når vi snakker om mat...

i2dw5nf19ohmvh83awgqdwnpo1_500.jpg

El Niño

Ground beef, sauteed onions, sour cream, lettuce, tomato and cheddar cheese wrapped in a large pepperoni pizza, totaling three pounds.

i2dw5nf19lzfu3uwCTgkDBzro1_500.jpg

The Sex Panther

Breaded schnitzel, bacon, cheese, ham and steak in a hollowed out bun.

Folk er gærne.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Eneste jeg gleder meg itl ift. snøen er å ta bilder av det fantastiske landskapet.

Snølandskap i sort/hvitt er noe av det jeg går og forbereder meg og gleder meg til. =)

Lenke til kommentar
Jeg tetta nettop dassen med driten min. Noen som kan slå den eller?
Jeg har akkurat stressa ræva av meg på Coop Hypermarked og handla inn masse som var på tilbud. Det var folk over alt! DET er dritt det.

Og så har jeg vært innom apoteket og henta medisin. Stress 2K! Overfyllt på bussen var det også. Og så måtte bussen stoppe for døra var herpa så den ikke gikk opp når den skulle så vi satt nesten fast der.

Kan du slå den?

Lenke til kommentar
Jeg tetta nettop dassen med driten min. Noen som kan slå den eller?
Jeg har akkurat stressa ræva av meg på Coop Hypermarked og handla inn masse som var på tilbud. Det var folk over alt! DET er dritt det.

Og så har jeg vært innom apoteket og henta medisin. Stress 2K! Overfyllt på bussen var det også. Og så måtte bussen stoppe for døra var herpa så den ikke gikk opp når den skulle så vi satt nesten fast der.

Kan du slå den?

Jepp, for nå er det flerstemt orkester av naturgass her i frydens navn på å endelig ha fått tømt seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...