Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har i alle fall ikke noen julemusikkliste. Går stort sett i det samme, uavhengig av sesong. Men dæven som det har brygget opp med skitvær og vind her. Måtte ut å lempe vekk to søplekasser som hadde tatt turen ute i veien nylig. Kanskje det kommer en aldri så liten høst-storm i løpet av kort tid. Selv om værmeldinga ikke sier seg enig i mine forhåpninger. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg står litt fast. Tar imot tips til sanger med takk. Helst ikke type Putti Plutti Pott og sånn. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Litt ustabil tjeneste det der.En periode oppdaterte det seg aldri hos meg, det viste at det ble spilt nye sanger, men det var fortsatt bare det jeg hadde spilt et halvt år tidligere som ble vist. Da skulle du ha gjort dette: Help - Diagnostics - Reconnect. Det fikser alltid problemet mitt iallefall. Gjorde du det? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hmm... Frossenpizza? Er det bare meg som har begynt å lage julespilleliste i Spotify, forresten? Det er jo en egen tråd i musikkforumet om det. http://open.spotify.com/user/natrich/playl...0I3t9xCZYpKwO4U Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Er det bare meg som har begynt å lage julespilleliste i Spotify, forresten? Natrich har en egen tråd et sted med Forumbrukernes julesanger - med spotify-liste Takk, kjære. Og takk til Herr Brun! Endret 4. november 2009 av Lemon Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Michael Bublé – Let It Snow, Let It Snow, Let It Snow: http://open.spotify.com/track/5AYuNZIDl9LOLFM0j2ZIrM Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Masse Nat 'King' Cole og Perry Como. Og Hans Rotmo For ikke å glemme The Travellin' Strawberries, Beach Boys, Elvis, Arve Tellefsen, Jul i Skomakergata, Christmas with The Stars from Glamour, Cyber Trance pres. Xmas og Bing Crosby Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hmm... Frossenpizza? Noe forslag til hvilken? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Litt ustabil tjeneste det der.En periode oppdaterte det seg aldri hos meg, det viste at det ble spilt nye sanger, men det var fortsatt bare det jeg hadde spilt et halvt år tidligere som ble vist. Da skulle du ha gjort dette: Help - Diagnostics - Reconnect. Det fikser alltid problemet mitt iallefall. Gjorde du det? Nei, jeg tenker ikke over sånt, og bare ignorerte det. Bruker bare last.fm til å briefe med hvor mange ganger jeg har spilt av Coca-Cola Christmas Song uansett. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hmm... Frossenpizza? Noe forslag til hvilken? Hmm. Alt annet enn Grandiosa fungerer bra for meg, i hvertfall. Jeg er glad i både tynn pizza med masse topping som i Casa di Mama, Dr. Oetker etc. og tjukk, amerikansk pizza nesten utelukkende bestående av ost, som Big One Triple Cheese, eller (sikl) American Bacon. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hmm... Frossenpizza? Noe forslag til hvilken? Big one - American Bacon. Seriøst. Nå fikk jeg sykt lyst på pizza. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg og. Men jeg tror jeg satser på pannekaker i dag. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) De nye grandisene er jo ikke å forakte, da! Dog ville jeg gått for Dr. Ötker Ristorante Speciale. Endret 4. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Pappa ringte og skulle ta med Sofus-burger på vei hjem Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det snør så jævlig nå, får vente til jeg gidder å gå til bui Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Pappa ringte og skulle ta med Sofus-burger på vei hjem Sofus? Arilds>alt. Synd flertallet aldri får oppleve hans magiske hamburgere. I pity you! Vurderer sterkt å lage pannekaker. Må se om jeg har alt som trengs. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er en sånn standalone sjappe. Sikkert noe liknende Arild. Burgerne er overlegne.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) De nye grandisene er jo ikke å forakte, da! Dog ville jeg gått for Dr. Ötker Ristorante Speciale. De nye grandisene er ikke å forakte, men slett ikke å foretrekke. Greit vomfyll. Nei dere, jeg blei skrubbsulten, jeg. Får stikke og raide kjøkkenskapet. Endret 4. november 2009 av Lemon Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg dret meg nettop ut ... sendte melding til ei kjerring på 76 år i oslo om at pc-en hennes var ferdig En kompis av meg sendte en mail til saksbehandleren på nav Hva er HD? så var det bilde av nakne damer close up:) Da kan man vell si at man har drette på leggen.. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Oda: Håper for guds skyld ikke Dr. Ötker også gikk under "greit vomfyll"? Endret 4. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg