Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Jeg har i alle fall ikke noen julemusikkliste. Går stort sett i det samme, uavhengig av sesong. Men dæven som det har brygget opp med skitvær og vind her. Måtte ut å lempe vekk to søplekasser som hadde tatt turen ute i veien nylig. Kanskje det kommer en aldri så liten høst-storm i løpet av kort tid. Selv om værmeldinga ikke sier seg enig i mine forhåpninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt ustabil tjeneste det der.

En periode oppdaterte det seg aldri hos meg, det viste at det ble spilt nye sanger, men det var fortsatt bare det jeg hadde spilt et halvt år tidligere som ble vist.

Da skulle du ha gjort dette:

Help - Diagnostics - Reconnect.

Det fikser alltid problemet mitt iallefall. Gjorde du det?

Nei, jeg tenker ikke over sånt, og bare ignorerte det. Bruker bare last.fm til å briefe med hvor mange ganger jeg har spilt av Coca-Cola Christmas Song uansett.

Lenke til kommentar
Hmm... Frossenpizza?

Noe forslag til hvilken?

Hmm. Alt annet enn Grandiosa fungerer bra for meg, i hvertfall. Jeg er glad i både tynn pizza med masse topping som i Casa di Mama, Dr. Oetker etc. og tjukk, amerikansk pizza nesten utelukkende bestående av ost, som Big One Triple Cheese, eller (sikl) American Bacon.

Lenke til kommentar
De nye grandisene er jo ikke å forakte, da! Dog ville jeg gått for Dr. Ötker Ristorante Speciale.

De nye grandisene er ikke å forakte, men slett ikke å foretrekke. Greit vomfyll.

Nei dere, jeg blei skrubbsulten, jeg. Får stikke og raide kjøkkenskapet.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Jeg dret meg nettop ut :ph34r:... sendte melding til ei kjerring på 76 år i oslo om at pc-en hennes var ferdig :blush:

En kompis av meg sendte en mail til saksbehandleren på nav

Hva er HD? så var det bilde av nakne damer close up:) Da kan man vell si at man har drette på leggen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...