Mikkel™ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har jeg flaks ja ... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har hørt på sangen så lenge at den har blitt desynkronisert. Slå den, du. På TG gikk Narwhals så lenge at den gikk ut av sync, og så tilbake igjen (dvs en runde rundt ift. lyd og bilde.) Det var kos! Synes man skal gå for det samme med Amazing Horse TG'10. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Helt klart, husker hadde samme problemet med badger sangen etter 7 timer Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tror jeg tar med meg hørselvern om jeg skal jobbe der neste år. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg tror sjur er mest hardcore som hørte på coca cola sangen i 24 dager i fjor Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 OI! Hvile Cola sang? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 http://www.last.fm/user/Datasmurf/charts?r...;subtype=tracks Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg tror sjur er mest hardcore som hørte på coca cola sangen i 24 dager i fjor Persen ble satt desember 06, men jeg gjorde det igjen i 07 og i fjor. I fjor ble jeg avbrutt etter 10 dager av huseieren som trua med å kaste meg ut hvis jeg ikke skrudde av sangen eller varierte spillelista mi litt Klager fra de andre i kollektivet -_- Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg har navnet til et produkt på tungen, men jeg klarer ikke å komme på hva det er! Det er en eller annen drikk på kartong, lignende Kuli og Solrik. Jeg er usikker på om det selges enda, men det var ihvertfall veldig populært før. Synes å huske det var noe med "smekk" eller "frekk". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Husker de relanserte den for en stund siden, men tror ikke det var noe suksess. Var jo uten det originale designet og uten de monstrene klistra på sida. Så vidt jeg husker, smakte det ikke helt det samme heller, men kan være jeg bare ikke huska hvordan den smakte først. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh. Overstått fremføring. \o/ Eksamen i engelsk språkvitenskap i morgen. Faaaaaaaaaaaaaen. Det er sjelden jeg har sett fram til helga like mye som jeg gjør nå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Men i faen. Jeg aktiverte scrobbling til last.fm på spotify for en evighet siden, men det funka visst ikke. For nå ser jeg at jeg så vidt har scrobbla noe som helst det siste halve året. Duste-greier! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Litt ustabil tjeneste det der. En periode oppdaterte det seg aldri hos meg, det viste at det ble spilt nye sanger, men det var fortsatt bare det jeg hadde spilt et halvt år tidligere som ble vist. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Forslag til middag i dag? Noe enkelt som frossenpizza, og godt som... frossenpizza Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hmm... Frossenpizza? Er det bare meg som har begynt å lage julespilleliste i Spotify, forresten? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Mikkel! Ostesmørbrød ;D Oda, ja, jeg har spillelistene mine klare i WinAmp fra noen år tilbake siden Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er det bare meg som har begynt å lage julespilleliste i Spotify, forresten? Natrich har en egen tråd et sted med Forumbrukernes julesanger - med spotify-liste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg