Skjelvgråt Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jesus kristus overvåker tråden - Behold please! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Blir jeg kicka visst jeg spammer her ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Du kommer iallefall ikke til himmelen, heller han der nede! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Probleme er vel at jeg bruker Kafèen som en blogg?? Det er det desverre alt for mange som gjør. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Japp, men om 3 år kan jeg se tilbake på hva jeg har gjort så godt som hver dag i mitt liv! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva er forskjellen på "han der nede" og "himmelen" er det ikke flere "der nede" ?? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Der nede er der jeg tror mattelæreren min er, når han ikke er på skolen. Er sikkert en av gammel-erik sine undersåter i menneskeform. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 http://gprime.net/flash.php/magicaltrevorHørt den slik 5 ganger nå Prøv å ha den gående i et klasserom i 3 timer du. I have tried this. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Åherregud... Nå kommer spamtrain igjen ... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Spamtrain ekke fali vell? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jo. Skaff deg en Avatar Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tror det er russisk for Dobbel Bacon-cheese med ekstra dressing på chipsen. Ah, det kan stemme. Pokker, fikk lyst på burger D: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 http://gprime.net/flash.php/magicaltrevorHørt den slik 5 ganger nå Prøv å ha den gående i et klasserom i 3 timer du. I have tried this. Har hørt på sangen så lenge at den har blitt desynkronisert. Slå den, du. Tror det er russisk for Dobbel Bacon-cheese med ekstra dressing på chipsen. Ah, det kan stemme. Pokker, fikk lyst på burger D: Hadde en dobbel bacon-cheese med ost OG dressing på chipsen for et par uker tilbake. Må si det var et usedvanlig lekkert måltid Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hadde en dobbel bacon-cheese med ost OG dressing på chipsen for et par uker tilbake. Må si det var et usedvanlig lekkert måltid Skal ha taco nå, men det falmer i kontrast til maten du beskriver Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Haha. 2 min uoppmerksomhet. Da var plutselig regnings-permen til mamma maltraktert, og et par regninger spist sund. Det er stress med en utålmodig valp Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg dret meg nettop ut ... sendte melding til ei kjerring på 76 år i oslo om at pc-en hennes var ferdig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hadde en dobbel bacon-cheese med ost OG dressing på chipsen for et par uker tilbake. Må si det var et usedvanlig lekkert måltid Skal ha taco nå, men det falmer i kontrast til maten du beskriver Kosta bare 130 ellerno per måltid og. Deilig med skikkelig god burger. Etterfulgt av en halvliter pærebrus. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Har du flaks klarer hun ikke lese den, Mikkel. Endret 4. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har hørt på sangen så lenge at den har blitt desynkronisert. Slå den, du. På TG gikk Narwhals så lenge at den gikk ut av sync, og så tilbake igjen (dvs en runde rundt ift. lyd og bilde.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg