SnittLeif Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg mener alt som står i signaturen min! Jeg også. Hesten er amazin' btw. prøv å slenge på en .com så blir det en lovlig link som faktisk fungerer Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Værste hestesanegen er vel den der "Altidd på en lørdag, en lørdag en lørdag så spiller vi på hest" som går på radion igjen og igjen. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg mener alt som står i signaturen min! Sunn mat? Er det spansk? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tror det er russisk for Dobbel Bacon-cheese med ekstra dressing på chipsen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nå stikker jeg og gjør noe fornuftig. Snakkes forumfolkens. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Begynner å bli lei den hestesangen. HEI! SKJERPINGS! Denne er så mye bedre Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Begynner å bli lei den hestesangen. HEI! SKJERPINGS! Denne er så mye bedre Foretrekker følgende. (Tatt fra hukommelse grunnet mangel av tilgang) Everyone loves Magical Trevor, 'cause the tricks that he does are ever so clever. Look at him now, disappearing a cow, where is the cow heading right now. Taking a bow, it's Magical Trevor, everyone is seeing that the trick is clever. Look at him there with his leathery, leathery whip! It's made of magic, and with a little flip. Yeah, yeah, yeah, the Cow is back! Yeah, yeah, yeah, the Cow is back! Back, back, back from his magical journey! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Dere er kjedelige, iallefall nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Begynner å bli lei den hestesangen. HEI! SKJERPINGS! Denne er så mye bedre Foretrekker følgende. (Tatt fra hukommelse grunnet mangel av tilgang) Everyone loves Magical Trevor, 'cause the tricks that he does are ever so clever. Look at him now, disappearing a cow, where is the cow heading right now. Taking a bow, it's Magical Trevor, everyone is seeing that the trick is clever. Look at him there with his leathery, leathery whip! It's made of magic, and with a little flip. Yeah, yeah, yeah, the Cow is back! Yeah, yeah, yeah, the Cow is back! Back, back, back from his magical journey! http://gprime.net/flash.php/magicaltrevor Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Du lenker jo til videoen fra orginalhjemmesia da! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Siden vi likevel er igang med artige sanger som fester seg på hjernen. http://www.weebls-stuff.com/toons/Baby+Baboon/ Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg vil påstå "Amazing Horse" er den beste hittil. Har forresten sendt Weebl-folka søknad om å få lage remix. Spørs om de tar meg seriøst, men. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 I dag skal jeg skru ned ei lampe som ikke virker og sette ei hylle der i stedet, samt støvsuge rommet. Kan være lurt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Drit. Matlab er kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Huff nå er jeg så trøtt at jeg sovner av her.. Måtte skrive det der oppe 5 ganger for og få det riktig.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 http://gprime.net/flash.php/magicaltrevor Hørt den slik 5 ganger nå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Når man først er inne på irriterende sanger som aldri slutter... http://dagobah.biz/flash/annoy.swf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Begynner og føle meg oversett av og til.... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Livet er fælt. Iallefall om man tar slikt personlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Alt ta'es personlig.. Probleme er vel at jeg bruker Kafèen som en blogg?? Endret 4. november 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg