Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har to positive erfaringer med Nord-Norge (det vil si Nordland og Troms). Og det er de eneste gangene jeg har vært der også. Mange flotte folk som kommer fra oppi der et sted, samt at jeg burde absolutt ha vært i Berlevåg. Det er en skam at jeg ikke har vært der enda :(

Niks. Men hvis det er like kjipt der, så skal jeg vertfall ikke dit.

Hammerfest er et realt høl :p Alta er den eneste byen der oppe som er verdt et besøk :p

Dit skal jeg også en dag ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Fyfaen, jeg orker ikke trene i dag. Høyre armen min funker såvidt, skuldra har faen meg tatt kvelden. Høyre delen av nakken også. Nå dør jeg dere.

Plx ikke sprett champagnen før etter at dere sikre på at jeg er dau, mkey? :(

Jeg tror vi fint kan ta gleden på forskudd jeg Nyhus :wee:

Så, hvem er med på å feire at vi endelig er kvitt Nyhus?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Vil ikke skje! Ingen, absolutt ingen i Finnmark snakker russisk bortsett fra horene som inntar campingplassene der oppe

*kremmt* Vi har en som er utdannet arkitekt her hun snakker Russisk av en eller annen grunn..

Lenke til kommentar

Hei, jeg ekke dau helt enda.

Tren beina :ermm:?

Skulle egentlig jogge'n'shit i dag, men er så slimete at det er bortkasta. Knebøy og tilsvarende har jeg aldri giddi å bry meg med.

Eyh! Ikke diss Nord-Norge!

Hvorfor ikke? Landsdelen suger og er fylt til randen med mygg, rein og halfbreeds.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hei, jeg ekke dau helt enda.

Ikke, så du sier at jeg ikke burde ha sprettet champagnen helt enda?

Isåfall, se og dø nå, vil ikke feire forgjeves

Lenke til kommentar

Ha, jeg skal holde meg levende i noen år til, kun for å irritere deg. Som om ikke det er ille nok skal jeg harve over ALLE jenter du har lyst på, kjøre alle biler du ønsker deg, gjøre alle aktiviteter du ikke klarer og spise masse baconjallapenogreier.

Ja, helt ut av det blå, jeg veit. Kjeder meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ha, jeg skal holde meg levende i noen år til, kun for å irritere deg. Som om ikke det er ille nok skal jeg harve over ALLE jenter du har lyst på, kjøre alle biler du ønsker deg, gjøre alle aktiviteter du ikke klarer og spise masse baconjallapenogreier.

Ja, helt ut av det blå, jeg veit. Kjeder meg.

Bare dø før meg ok?

Så er vi enige

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg har nestn sløst bort hele dagen i dag på og stirre på klokken. *ønske at den får turbo og nitro i ræva snart*

Har bare tegnet litt hittil må vell begynne og få opp farta...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...