Deadringer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 For 10 000: Kan gjøre som i Finnmark, fryse ned avføring og kaste inni naboen sin bil etter noen måneder Hvorfor vi burde gi Finnmark til Russerne. Det er korrekt *KACHINGKACHING* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jalapenos er ikke sterkt for fem flate øre, men det er en god smak Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva er det med norsk tipping? Ikke fikk de kontakt i går å ikke i dag heller.Hvordan i all verden skal jeg bli millionær da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 The Project Hate driver og sender meg tskjorter jeg er ganske sikker på jeg aldri har bestilt. Greit at K liker meg, men ffs. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 For 10 000:Kan gjøre som i Finnmark, fryse ned avføring og kaste inni naboen sin bil etter noen måneder Hvorfor vi burde gi Finnmark til Russerne. Det er korrekt *KACHINGKACHING* Vil ikke skje! Ingen, absolutt ingen i Finnmark snakker russisk bortsett fra horene som inntar campingplassene der oppe Link til sak om avføring i bil. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Latias: Blir nåkk sittende med toska å co visst jeg prøver meg på et slikt stunt. Gunnerten min er forresten en gammel konkuranse pistol fra 40 tallet tror jeg. Jeg hadde ikke blitt så veldig skremt av den får å si det sånn:) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vil ikke skje! Ingen, absolutt ingen i Finnmark snakker russisk bortsett fra horene som inntar campingplassene der oppe Det tror du sørlendinger bryr seg om? HA! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vil ikke skje! Ingen, absolutt ingen i Finnmark snakker russisk bortsett fra horene som inntar campingplassene der oppe Det tror du sørlendinger bryr seg om? HA! Poeng til Nyhus Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vil ikke skje! Ingen, absolutt ingen i Finnmark snakker russisk bortsett fra horene som inntar campingplassene der oppe Det tror du sørlendinger bryr seg om? HA! Ja, for hvis Finnmark blir gitt til Russland, flytter alle fra Finnmark sørover Men hvis du vil ha alle ned hit, så et fett for meg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ja, for hvis Finnmark blir gitt til Russland, flytter alle fra Finnmark sørover Men hvis du vil ha alle ned hit, så et fett for meg Tror du russere har fri inngang i Norge? Detta er jo ikke noe vi kommer til å fortelle nordlendingene om før vi gjør det, skjer over natta. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ja, for hvis Finnmark blir gitt til Russland, flytter alle fra Finnmark sørover Men hvis du vil ha alle ned hit, så et fett for meg Tror du russere har fri inngang i Norge? Detta er jo ikke noe vi kommer til å fortelle nordlendingene om før vi gjør det, skjer over natta. Du glemmer at vi ikke merker forskjell på dag og natt der oppe x) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Du glemmer at vi ikke merker forskjell på dag og natt der oppe x) Fuck, du har et poeng. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Åh, jeg vil bruke penger ..! Aller helst kunne jeg tenkt meg å ha penger også. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Åh, jeg vil bruke penger ..!Aller helst kunne jeg tenkt meg å ha penger også. I know the feeling. edit: Og jeg blir demaskulert i dag, så ikke klag! Endret 4. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg holdt på å ta selvmord sist jeg var i Nord-Norge. For det første var det omtrent ingen muligheter for vill shopping av klær, shabby og lugubert uteliv og jeg sto ofte opp midt på natten fordi jeg trodde det var dag. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Seriøst. Jalapeno-ost-bacon-greia skal prøves så fort jeg får studielån. MMMMMM! Hva skjer? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg holdt på å ta selvmord sist jeg var i Nord-Norge. For det første var det omtrent ingen muligheter for vill shopping av klær, shabby og lugubert uteliv og jeg sto ofte opp midt på natten fordi jeg trodde det var dag. Var du i Hammerfest eller ? Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Niks. Men hvis det er like kjipt der, så skal jeg vertfall ikke dit. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Niks. Men hvis det er like kjipt der, så skal jeg vertfall ikke dit. Hammerfest er et realt høl Alta er den eneste byen der oppe som er verdt et besøk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg holdt på å ta selvmord sist jeg var i Nord-Norge. For det første var det omtrent ingen muligheter for vill shopping av klær, shabby og lugubert uteliv og jeg sto ofte opp midt på natten fordi jeg trodde det var dag. Nord-Norge er bare fælt.. Ironisk nok har jeg slekt oppi der.. Men for all del: Gi Nord-Norge vekk til russerene, de trenger de landområdene mer enn oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg