Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er de? Hmm, det forklarer hvorfor dietten din ikke fungerte i lengden, jeg drakk jo uante mengder alkohol den tiden :p

Nåja, alkhol = fett som legger seg på undersiden av magemusklene. Mao fryktelig vanskelig å trene bort, så å tro du skal merke noe til det etter kort tid er nok litt mye å håpe på.

Bah, var lov å håpe :p

Gi oss flere detaljer, Datasmurf.

Du er herlig

Det var "jukse-Long Island" da

Coca Cola, Iste fra pulver (fersken eller sitron, your choice. Jeg pleier å bruke sitron.), Captain Morgan Black Label (for guds skyld: IKKE SPICE GOLD!!!!) og Jose Cuervo Especial Silver. Husker ikke blandingsforholdet. Prøv deg frem.

Ooh, will do ^^ (Spice Gold har jeg ikke noe godt forhold til uansett, så da blir det å prøve seg frem med godsakene ^^)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Kanskje det er de jeg fant i lommen min i dag.. :shrug:

Perrern det er 2 mistenkte sikkert på at det ikke hva 300kr ??

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
Jeg kaster meg forran toget om jeg ikke får i meg noe nikotin snart. Det kan bli bra ugly.

Kom hit, jeg har både snus, sigg, snuff og Oliver Twist ^^ Sku gjerne hatt noe ordentlig skrå også.

edit: Lars, takk for den, nå har jeg enda mer på handlelista til stipendet kommer ^^

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Kom hit, jeg har både snus, sigg, snuff og Oliver Twist ^^ Sku gjerne hatt noe ordentlig skrå også.

Jeg har både løs og porsjonssnus selv, men leppa er så sår at den begynner å blø bare jeg vurderer å slenge inn en. Mye å tenke på for tida = usmakelig stort snusforbruk = smerte. Sigga masse i går for å holde behovet nede, men alt det gjorde var å gjøre meg enda mer slimete, jeg er tett i nesa så snuff ikke funger(selv om det ville ha vært åsum!) men Oliver Twist har jeg ikke vurdert engang. Hmmm, jeg har den alltid i så lenge at hele kjeften min blir sort og stinker tobakk og jeg skal strengt tatt utafor huset i dag, men sikkert ingen som bryr seg om det =D

Lenke til kommentar

Herregud! Det MÅ prøves tror aldri jeg har sett noe som ser bedre ut!

Sett lite mat eller, dog det så godt ut :)

Nei! Nei! Jeg er overhodet ikke interessert i bilder av spyet ditt :cry:

Kan sikkert fryse det ned til deg isteden.

Kan gjøre som i Finnmark, fryse ned avføring og kaste inni naboen sin bil etter noen måneder :cool:

Lenke til kommentar

Jeg har både løs og porsjonssnus selv, men leppa er så sår at den begynner å blø bare jeg vurderer å slenge inn en. Mye å tenke på for tida = usmakelig stort snusforbruk = smerte. Sigga masse i går for å holde behovet nede, men alt det gjorde var å gjøre meg enda mer slimete, jeg er tett i nesa så snuff ikke funger(selv om det ville ha vært åsum!) men Oliver Twist har jeg ikke vurdert engang. Hmmm, jeg har den alltid i så lenge at hele kjeften min blir sort og stinker tobakk og jeg skal strengt tatt utafor huset i dag, men sikkert ingen som bryr seg om det =D

Aha ... Go for it! :D

Eukalyptusolje i kokende vann og sniff inn dampen, og vips, åpen nese =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...