Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er de? Hmm, det forklarer hvorfor dietten din ikke fungerte i lengden, jeg drakk jo uante mengder alkohol den tiden Nåja, alkhol = fett som legger seg på undersiden av magemusklene. Mao fryktelig vanskelig å trene bort, så å tro du skal merke noe til det etter kort tid er nok litt mye å håpe på. Bah, var lov å håpe Gi oss flere detaljer, Datasmurf. Du er herlig Det var "jukse-Long Island" daCoca Cola, Iste fra pulver (fersken eller sitron, your choice. Jeg pleier å bruke sitron.), Captain Morgan Black Label (for guds skyld: IKKE SPICE GOLD!!!!) og Jose Cuervo Especial Silver. Husker ikke blandingsforholdet. Prøv deg frem. Ooh, will do ^^ (Spice Gold har jeg ikke noe godt forhold til uansett, så da blir det å prøve seg frem med godsakene ^^) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vet du elsker det Seff, det er awesome. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Kanskje det er de jeg fant i lommen min i dag.. Perrern det er 2 mistenkte sikkert på at det ikke hva 300kr ?? Endret 4. november 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Datasmurf: Klart jeg er herlig. Jeg er så delikat at det er groteskt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Lenne, det var det jeg visste! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg kaster meg forran toget om jeg ikke får i meg noe nikotin snart. Det kan bli bra ugly. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Tøsen: Nei, det har ikke rabla for meg, ikke enda. Jeg har ubegrenset med varmvann. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Takket være stumbleupon så sitter jeg her og lengter etter en matrett jeg ikke visste eksisterte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Jeg kaster meg forran toget om jeg ikke får i meg noe nikotin snart. Det kan bli bra ugly. Kom hit, jeg har både snus, sigg, snuff og Oliver Twist ^^ Sku gjerne hatt noe ordentlig skrå også. edit: Lars, takk for den, nå har jeg enda mer på handlelista til stipendet kommer ^^ Endret 4. november 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nei! Nei! Jeg er overhodet ikke interessert i bilder av spyet ditt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Takket være stumbleupon så sitter jeg her og lengter etter en matrett jeg ikke visste eksisterte. Herregud! Det MÅ prøves tror aldri jeg har sett noe som ser bedre ut! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kom hit, jeg har både snus, sigg, snuff og Oliver Twist ^^ Sku gjerne hatt noe ordentlig skrå også. Jeg har både løs og porsjonssnus selv, men leppa er så sår at den begynner å blø bare jeg vurderer å slenge inn en. Mye å tenke på for tida = usmakelig stort snusforbruk = smerte. Sigga masse i går for å holde behovet nede, men alt det gjorde var å gjøre meg enda mer slimete, jeg er tett i nesa så snuff ikke funger(selv om det ville ha vært åsum!) men Oliver Twist har jeg ikke vurdert engang. Hmmm, jeg har den alltid i så lenge at hele kjeften min blir sort og stinker tobakk og jeg skal strengt tatt utafor huset i dag, men sikkert ingen som bryr seg om det =D Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nei! Nei! Jeg er overhodet ikke interessert i bilder av spyet ditt Kan sikkert fryse det ned til deg isteden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Takket være stumbleupon så sitter jeg her og lengter etter en matrett jeg ikke visste eksisterte. Herregud! Det MÅ prøves tror aldri jeg har sett noe som ser bedre ut! Sett lite mat eller, dog det så godt ut Nei! Nei! Jeg er overhodet ikke interessert i bilder av spyet ditt Kan sikkert fryse det ned til deg isteden. Kan gjøre som i Finnmark, fryse ned avføring og kaste inni naboen sin bil etter noen måneder Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nei! Nei! Jeg er overhodet ikke interessert i bilder av spyet ditt Kan sikkert fryse det ned til deg isteden. Ja Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva er det med norsk tipping? Ikke fikk de kontakt i går å ikke i dag heller. Hvordan i all verden skal jeg bli millionær da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva er det med norsk tipping? Ikke fikk de kontakt i går å ikke i dag heller.Hvordan i all verden skal jeg bli millionær da? Skal funke nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kom hit, jeg har både snus, sigg, snuff og Oliver Twist ^^ Sku gjerne hatt noe ordentlig skrå også. Jeg har både løs og porsjonssnus selv, men leppa er så sår at den begynner å blø bare jeg vurderer å slenge inn en. Mye å tenke på for tida = usmakelig stort snusforbruk = smerte. Sigga masse i går for å holde behovet nede, men alt det gjorde var å gjøre meg enda mer slimete, jeg er tett i nesa så snuff ikke funger(selv om det ville ha vært åsum!) men Oliver Twist har jeg ikke vurdert engang. Hmmm, jeg har den alltid i så lenge at hele kjeften min blir sort og stinker tobakk og jeg skal strengt tatt utafor huset i dag, men sikkert ingen som bryr seg om det =D Aha ... Go for it! Eukalyptusolje i kokende vann og sniff inn dampen, og vips, åpen nese =D Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Takket være stumbleupon så sitter jeg her og lengter etter en matrett jeg ikke visste eksisterte. Herregud! Det MÅ prøves tror aldri jeg har sett noe som ser bedre ut! Sett lite mat eller, dog det så godt ut DUDE! Det er BACON, Jalapenos og ost! 3 ting som er AWESOME! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Herregud! Det MÅ prøves tror aldri jeg har sett noe som ser bedre ut! Kan ikke si at det så så veldig godt ut, men tror nok det må prøves, en eller annen gang. Jalapeñoer gir en nydelig hete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg