kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Dagen starta så bra, og nå er den bare dritt... Hei, vil du komme og se på den nye varmtvannstanken min? Mhm. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Mhm. SCOAR! Når, hvor? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det var "jukse-Long Island" daCoca Cola, Iste fra pulver (fersken eller sitron, your choice. Jeg pleier å bruke sitron.), Captain Morgan Black Label (for guds skyld: IKKE SPICE GOLD!!!!) og Jose Cuervo Especial Silver. Husker ikke blandingsforholdet. Prøv deg frem. Husker at den var fake, men fortsatt smud. *lagre oppskrift* Veldig usikker på hva jeg skal til helga, men jeg har en stygg følelse av at jeg kommer til å gjøre det med promille =D Forresten. Jeg må nevne at den skal være mer basert på Captain Morgan enn på Jose Cuervo. Cuervo-en er mer for å sette en spiss på smaken og for å balansere sitronsmaken. Tror jeg brukte under halvparten så mye cuervo som captain morgan. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Look at my horse, my horse is amazing! *Nynne med* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det var da fælt da! Me vodoo no worky. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Når, hvor? Når som helst @ my place Forresten. Jeg må nevne at den skal være mer basert på Captain Morgan enn på Jose Cuervo. Cuervo-en er mer for å sette en spiss på smaken og for å balansere sitronsmaken. Tror jeg brukte under halvparten så mye cuervo som captain morgan. Høres bra ut. Morgan er win uansett hva som gjøre med den. Look at my horse, my horse is amazing! *Nynne med* Fuck yeah :| Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Når, hvor? Når som helst @ my place Men du bor jo i gokk. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hjemme i dag og, lei av å være sjuk Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 En eller annen jævel har stjålet 150 kr av meg.....-.-.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Men du bor jo i gokk. Ja, men det er jo der varmtvannstanken er Jeg har to, om det hjelper? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 En eller annen jævel har stjålet 150 kr av meg.....-.-.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 En eller annen jævel har stjålet 150 kr av meg.....-.-..Sorry. Jeg trengte penger til svineinfluensavaksinen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Men du bor jo i gokk. Ja, men det er jo der varmtvannstanken er Jeg har to, om det hjelper? Jeg har tre, og jeg bor ikke i gokk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Men du bor jo i gokk. Ja, men det er jo der varmtvannstanken er Jeg har to, om det hjelper? Jeg har tre, og jeg bor ikke i gokk? Min er STØRRE enn dere sine! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Men du bor jo i gokk. Ja, men det er jo der varmtvannstanken er Jeg har to, om det hjelper? Da får du komme hjem og hente meg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Da får du komme hjem og hente meg SCOAR! Jeg har tre, og jeg bor ikke i gokk? Men du er gloid da, det kan kanskje by på et lite problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Da får du komme hjem og hente meg SCOAR! Jeg har tre, og jeg bor ikke i gokk? Men du er gloid da, det kan kanskje by på et lite problem. gloid? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 gloid? Ja, gloid. Du veit.. monGoLOID. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 gloid? Ja, gloid. Du veit.. monGoLOID. Vet du elsker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg