Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror både du og jeg hadde liggi tynt an i så tilfelle. Ingen av oss har bestandig vært mors beste barn.

Dette ville selvfølgelig vært en ordning som drepte de som er kids _nå_ og det ville ikke vært mulig å bli tatt for noe en har gjort før. Mao, in the safe zone motherfucker! Men du hadde virkelig et godt poeng :|

Lenke til kommentar
Jeg hadde mareritt om Sameboe i natt. Traumatisert for livet.

Don't like :(

Du var DRIIITSKUMMEL. Fy faen. Du hadde en hel gjeng som jagde meg rundt omkring på vinteren, og da dere til slutt nådde meg igjen, tok du ei ildrake og slo inn i halsen min, så jeg blødde. Du sa at det kom til å gjøre meg sterkere, og dreiv med noe slags samisk sjamanisme. Så tenkte jeg at jeg hadde sluppet unna, men du kom etter meg igjen og sa alt måtte ut før jeg kunne bli "STERK". :ninja:

Jeg er fortsatt urolig.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Hadde tre forskjellige mareritt i natt. Virkelig min natt.
Selv så har jeg vært mareritt-fri i en lengere periode nå. Det vil si at jeg kan ikke huske å ha hatt noen mareritt de siste par ukene. Det har vært deilig.

Tror både du og jeg hadde liggi tynt an i så tilfelle. Ingen av oss har bestandig vært mors beste barn.

Dette ville selvfølgelig vært en ordning som drepte de som er kids _nå_ og det ville ikke vært mulig å bli tatt for noe en har gjort før. Mao, in the safe zone motherfucker! Men du hadde virkelig et godt poeng :|

Ah... Det forandrer sagen (sa mannen og sagde spiker.)
Lenke til kommentar
Jeg hadde mareritt om Sameboe i natt. Traumatisert for livet.

Don't like :(

Du var DRIIITSKUMMEL. Fy faen. Du hadde en hel gjeng som jagde meg rundt omkring på vinteren, og da dere til slutt nådde meg igjen, tok du ei ildrake og slo inn i halsen min, så jeg blødde. Du sa at det kom til å gjøre meg sterkere, og dreiv med noe slags samisk sjamanisme. Så tenkte jeg at jeg hadde sluppet unna, men du kom etter meg igjen og sa alt måtte ut før jeg kunne bli "STERK". :ninja:

Jeg er fortsatt urolig.

Hahahha :lol: Vittig!

Lenke til kommentar

AHAHAHAHAHA!

Mest fuckings episk forumhorror noen jævla gang!

Lenke til kommentar
Vel, jeg har sprit og varmtvann i massevis, såeh ...
Wow... Dette er et tegn på at tiden forandrer seg. Før så var det vanlig å lokke småjentene med snop når man skulle brutalt misbruke dem. Nå lokker man med sprit og varmtvann. Skal si ting går fremover her i verden.
Lenke til kommentar
Uff, kan jo trøste deg med at jeg ikke løper etter folk med en gjeng og ildrake til vanlig da :p

Det setter jeg pris på.

Hahaha. Sorry, Torstein. Du er bare i mine våte drømmer, veit du.

Merkelig, han er i mine også

Han har den effekten på folk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...