kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 dudde, det går kaldt nedover ryggen min når jeg ser deg skrive feil med vilje Jeg skriver vel ikke fiel med vilje? Skjchønner ikke va du snaker om az Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 jeg skønner ikke vad du snakker om =O Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Da var vaskinga ferdiggjort Endelig kan fridagen min begynne. Fridagen i den graden at jeg jobber og ikke har skole i dag. Men det er så godt som Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fysatan i helvete jeg er trøtt. Nesten så ille at jeg dropper planene og sover videre. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fysatan i helvete jeg er trøtt. Nesten så ille at jeg dropper planene og sover videre. Pff, stå opp ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Åhh det her blir en kjedelig dag... Men snart lunsj! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 mMmm ... Knekkebrød med smelta ost er nammis, og så blir de akkurat så seigsprøe som jeg liker dem =D dudde, det går kaldt nedover ryggen min når jeg ser deg skrive feil med vilje Jeg skriver vel ikke fiel med vilje? Skjchønner ikke va du snaker om az *dø på seg* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Pff, stå opp ! Done, men det suger. under 3 timer på å trene, dusje, spise, våkne skikkelig og høre på min daglige dose av shutupwomangetonmyhorse.com. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Pff, stå opp ! Done, men det suger. under 3 timer på å trene, dusje, spise, våkne skikkelig og høre på min daglige dose av shutupwomangetonmyhorse.com. Det er virkelig synd på deg, altså.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Så gøy, vi lager land i samfunnsfagen, danner allianser osv Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg sitter og stirrer på pc-en i norsken. Burde egentlig øve til høring, men klarer ikke konsentrere meg. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Pff, stå opp ! Done, men det suger. under 3 timer på å trene, dusje, spise, våkne skikkelig og høre på min daglige dose av shutupwomangetonmyhorse.com. Ikke klag. Jeg sovnet ikke før klokken 2 i natt, våknet 4, sovnet 5 og våknet klokken 6 igjen >_< Og nå sitter jeg på jobb og holder på å sovne D= Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ikke klag. Jeg sovnet ikke før klokken 2 i natt, våknet 4, sovnet 5 og våknet klokken 6 igjen >_<Og nå sitter jeg på jobb og holder på å sovne D= Story of my life. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Ikke klag. Jeg sovnet ikke før klokken 2 i natt, våknet 4, sovnet 5 og våknet klokken 6 igjen >_<Og nå sitter jeg på jobb og holder på å sovne D= Jeg sovna klokka 2, våkna klokka halv 4, sovna igjen ved 8 tida og våkna halv 11 av at en kamerat ringte meg og nekta å legge på. edit: Og du slipper å fuckings trene! /kuttkutt Det er virkelig synd på deg, altså.. Noen her på forumet burde utnevnes til å dra på døra og drepe kidsa som er spydige i forumkafeen. Ville gjort livet enklere for mange. Endret 4. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Og nå sitter jeg på jobb og holder på å sovne.... Jeg og.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg hadde mareritt om Sameboe i natt. Traumatisert for livet. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det er virkelig synd på deg, altså.. Noen her på forumet burde utnevnes til å dra på døra og drepe kidsa som er spydige i forumkafeen. Ville gjort livet enklere for mange. Sa ikke noe annet enn at det var synd på deg jeg Jeg hadde mareritt om Sameboe i natt. Traumatisert for livet. HAHAHAHAHAHHAHAHAHA! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Noen her på forumet burde utnevnes til å dra på døra og drepe kidsa som er spydige i forumkafeen. Ville gjort livet enklere for mange.Tror både du og jeg hadde liggi tynt an i så tilfelle. Ingen av oss har bestandig vært mors beste barn. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hadde tre forskjellige mareritt i natt. Virkelig min natt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Sa ikke noe annet enn at det var synd på deg jeg Og jeg er skeptisk på akkurat hvor seriøs den påstanden var. Tilter vi over 2% så håper jeg forumdrapsmannen lar deg leve, for det ville være maks sympati jeg har fått på lenge. Traumatisert for livet. Forståelig, absolutt forståelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg