Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Gah, muttern ringte og vekte meg klokka for en time siden, kun fordi hun ville at jeg skulle se et program på TVen i kveld, noe som betyr at jeg må finne meg noen med TV jeg kan troppe opp til for å se hva enn det var hos. Oh well, nå er det forhåpentligvis ledige vaskemaskiner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Yay! Nå blir det premiere på "V". Så aldri originalserien så jeg har ingen barndomsminner som kan bli ødelagt av å se remaken. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Når ble du så omtenksom? Jeg er omtenksom på nettet, og en bitch irl Forresten, jeg tror jeg glemte paraplyen i bilen din.. Skal se etter å pausa =) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Engelsk muntlig uten notater eller noe skal nok gå bra Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ntåå Våkna av en litt tvilsom drøm i natt. For øyeblikket er jeg i et ganske bra forhold og jeg trives med det, men jeg drømte at jeg var utro. Heldigvis våkna jeg før jeg måtte forklare meg Kan det være et dårlig tegn eller? Jeg og typen drømmer sånt hele tiden. Og vi forteller alltid hverandre om det. Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ntåå Våkna av en litt tvilsom drøm i natt. For øyeblikket er jeg i et ganske bra forhold og jeg trives med det, men jeg drømte at jeg var utro. Heldigvis våkna jeg før jeg måtte forklare meg Kan det være et dårlig tegn eller? Jeg og typen drømmer sånt hele tiden. Og vi forteller alltid hverandre om det. Hah, ringte akkurat dama og gjorde det samme. Hun tok det meget godt Drømmer er egentlig bare morsomt Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 God morgen alle sammen. Ble vekt klokken 9 i dag, Kanskje like greit sånn at man får døgnrytmen på plass igjen. I dag blir det pakking + vasking av tak og vegger. Må se om jeg får sneket inn noen timer på elixia i dag å Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hah, ringte akkurat dama og gjorde det samme. Hun tok det meget godt Drømmer er egentlig bare morsomt Nå handler ofte drømmer egentlig om andre ting enn det åpenbare. Drømmer om sex o.l. er ofte mer et uttrykk for at man ønsker nærhet, trøst e.l. Men, så klart, noen ganger så er det bare også det at man var kåt når man la seg eller noe. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hah, ringte akkurat dama og gjorde det samme. Hun tok det meget godt Drømmer er egentlig bare morsomt Drømmer så mye rart at det ikke er vits å forstå seg på det Hah, ringte akkurat dama og gjorde det samme. Hun tok det meget godt Drømmer er egentlig bare morsomt Nå handler ofte drømmer egentlig om andre ting enn det åpenbare. Drømmer om sex o.l. er ofte mer et uttrykk for at man ønsker nærhet, trøst e.l. Men, så klart, noen ganger så er det bare også det at man var kåt når man la seg eller noe. Pleier ofte å drømme om folk jeg har hatt kontakt med de siste dagene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Forresten, jeg tror jeg glemte paraplyen i bilen din.. Skal se etter å pausa =) Takker, kan hente den neste gang vi møtes Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Pleier ofte å drømme om folk jeg har hatt kontakt med de siste dagene.Jeg pleier å drømme om mora di! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Pleier ofte å drømme om folk jeg har hatt kontakt med de siste dagene.Jeg pleier å drømme om morra di! Det er slang du skrev, og da er det to "R'er" i morra di! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Pleier ofte å drømme om folk jeg har hatt kontakt med de siste dagene.Jeg pleier å drømme om morra di! Det er slang du skrev, og da er det to "R'er" i morra di! Trodde du likte feil skrivning. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Pleier ofte å drømme om folk jeg har hatt kontakt med de siste dagene.Jeg pleier å drømme om morra di! Det er slang du skrev, og da er det to "R'er" i morra di! Trodde du likte feil skrivning. Feilskriving kanskje Nei, jeg gjør ikke det Og hvis jeg gjør det så er det ikke med hensikt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Pleier ofte å drømme om folk jeg har hatt kontakt med de siste dagene.Jeg pleier å drømme om morra di! Det er slang du skrev, og da er det to "R'er" i morra di! Trodde du likte feil skrivning. Han gjør tydeligvis det. Det er nemlig bare en "r" i "mora" i følge ordboka. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Ah. Så deilig å eie voksne mennesker på jobb. Alle bare "svineinfluensaen er jo mye værre enn vanlig influensa. Folk blir bare dårlige av den vanlige. De dør ikke.". *kremt* To typer av viruset, Influensa type A og B, gir årlige utbrudd eller epidemier av varierende styrke hos mennesker. Ved større epidemier kan opptil 10-20% av befolkningen bli rammet. Særlig risikoutsatte grupper har økt risiko for komplikasjon og død etter influensa. Anslagsvis dør 1000 personer, i all hovedsak eldre, i Norge i løpet av en gjennomsnittlig influensasesong som følge av influensa. Dem: Endret 4. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Feilskriving kanskje Nei, jeg gjør ikke det Og hvis jeg gjør det så er det ikke med hensikt Men jeg liker og skrive fiel når jeg skriver på et diskusjons forum. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Han gjør tydeligvis det. Det er nemlig bare en "r" i "mora" i følge ordboka. Ja, men "morra di" er slang, og slang står ikke i ordboka Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 dudde, det går kaldt nedover ryggen min når jeg ser deg skrive feil med vilje Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ja, men "morra di" er slang, og slang står ikke i ordboka "Mora di" er korrekt stavemåte, ikke slang. Det er to separate ord brukt i en vanlig setning. "Morradi" er slang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg