Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ntåå :)

Våkna av en litt tvilsom drøm i natt. For øyeblikket er jeg i et ganske bra forhold og jeg trives med det, men jeg drømte at jeg var utro. Heldigvis våkna jeg før jeg måtte forklare meg :) Kan det være et dårlig tegn eller?

Jeg og typen drømmer sånt hele tiden. Og vi forteller alltid hverandre om det. :)

Lenke til kommentar
Ntåå :)

Våkna av en litt tvilsom drøm i natt. For øyeblikket er jeg i et ganske bra forhold og jeg trives med det, men jeg drømte at jeg var utro. Heldigvis våkna jeg før jeg måtte forklare meg :) Kan det være et dårlig tegn eller?

Jeg og typen drømmer sånt hele tiden. Og vi forteller alltid hverandre om det. :)

Hah, ringte akkurat dama og gjorde det samme. Hun tok det meget godt :) Drømmer er egentlig bare morsomt :)

Lenke til kommentar
Hah, ringte akkurat dama og gjorde det samme. Hun tok det meget godt :) Drømmer er egentlig bare morsomt :)
Nå handler ofte drømmer egentlig om andre ting enn det åpenbare. Drømmer om sex o.l. er ofte mer et uttrykk for at man ønsker nærhet, trøst e.l.

Men, så klart, noen ganger så er det bare også det at man var kåt når man la seg eller noe. :p

Lenke til kommentar

Drømmer så mye rart at det ikke er vits å forstå seg på det :p

Nå handler ofte drømmer egentlig om andre ting enn det åpenbare. Drømmer om sex o.l. er ofte mer et uttrykk for at man ønsker nærhet, trøst e.l.

Men, så klart, noen ganger så er det bare også det at man var kåt når man la seg eller noe. :p

Pleier ofte å drømme om folk jeg har hatt kontakt med de siste dagene.

Lenke til kommentar
Jeg pleier å drømme om morra di!

Det er slang du skrev, og da er det to "R'er" i morra di!

Trodde du likte feil skrivning.

Feilskriving kanskje :roll:

Nei, jeg gjør ikke det :) Og hvis jeg gjør det så er det ikke med hensikt :)

Lenke til kommentar
Jeg pleier å drømme om morra di!

Det er slang du skrev, og da er det to "R'er" i morra di!

Trodde du likte feil skrivning.

Han gjør tydeligvis det. Det er nemlig bare en "r" i "mora" i følge ordboka.
Lenke til kommentar

Ah. Så deilig å eie voksne mennesker på jobb. Alle bare "svineinfluensaen er jo mye værre enn vanlig influensa. Folk blir bare dårlige av den vanlige. De dør ikke.".

*kremt*

To typer av viruset, Influensa type A og B, gir årlige utbrudd eller epidemier av varierende styrke hos mennesker. Ved større epidemier kan opptil 10-20% av befolkningen bli rammet. Særlig risikoutsatte grupper har økt risiko for komplikasjon og død etter influensa. Anslagsvis dør 1000 personer, i all hovedsak eldre, i Norge i løpet av en gjennomsnittlig influensasesong som følge av influensa.

Dem: :blink:

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...