CorporalClegg Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hehe, noen andre forslag? Stråling var et godt forslag, men temaet blir for stort/krever for mye forarbeid Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Åhhhhhh. Må holde foredrag om 3 timer. :[ Hva skal du ha om da? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Natrich: Skal ha foredrag om neologismer (nye ord) i det engelske språk. :| Nervøs som fy. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Natrich: Skal ha foredrag om neologismer (nye ord) i det engelske språk. :| Nervøs som fy. Såså det går nok bra skal du se Er du godt forberedt da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Natrich: Skal ha foredrag om neologismer (nye ord) i det engelske språk. :| Nervøs som fy. Du kjører på med 1337 5p34k da vet du Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Skal snart ha foredrag om Ungdom&sms-språk jeg Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hehe, noen andre forslag? Stråling var et godt forslag, men temaet blir for stort/krever for mye forarbeid Ooki, hmm, du kan ha om kroppen, anatomi, men det er kanskje også mye forarbeid. Hva med naturens økosystem? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Natrich: Ja, er godt forberedt, men er redd for at nervøsiteten kan ta overhånd. Du har nok rett, dog - det går sikkert bra. Bare jeg som er paranoid. Har slitt med fremføringer i flere år, og jeg blir visst ikke mer vant til det heller. Sameboe: Blir nok ikke fullt så hardcore, men "LOL" kommer til å nevnes. :o Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Sidious, kjenner til den =] Men bare slapp av, ta tiden du trenger. Er det kjent publikum eller er det random folk? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Natrich: Har 5-7 minutter på meg, så er ikke snakk om verdens lengste foredrag, men likevel. Kjent publikum, ja. Ikke så forferdelig mange heller, hvilket bare er positivt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Sidious: Oija, trodde det var et litt langt ett jeg. Men kjent og lite publikum er som sagt bare positivt Btw, lykke til! =] Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Natrich: Takk skal du ha. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Galanga, galaga-ding-ding-ding. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Stakkars Nikka, jeg tror gårsdagens ignorering har gått helt til hodet på han.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Når ble du så omtenksom? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva heter han naturmannen som hadde program på Norsk TV for ikke lenge siden. Jeg tenker ikke på Lars Monsen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Lars Monsen. Ingen over , ingen ved siden av. No matter what Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Lars Monsen er badass! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Lars Monsen Facts Lars Monsen er født med ski på beina, sekk på ryggen og en hundeslede med 12 hunder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Når ble du så omtenksom? Jeg er omtenksom på nettet, og en bitch irl Forresten, jeg tror jeg glemte paraplyen i bilen din.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg