Kverulantus Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg skal hente meg kakao brb Du begynner å høres ut som Tøsa ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg skal hente meg kakao brb Du begynner å høres ut som Tøsa ^^ Ey, jeg har roet ned kakaomisbruket mitt nå, men nå som vinteren kommer så blir det en kopp om morgenen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 God morgen DNFK! Hva gjør dere idag da? Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 God morgen o'store DNFK Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 God morgen o'store Ninnik! Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ntåå Våkna av en litt tvilsom drøm i natt. For øyeblikket er jeg i et ganske bra forhold og jeg trives med det, men jeg drømte at jeg var utro. Heldigvis våkna jeg før jeg måtte forklare meg Kan det være et dårlig tegn eller? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kjempedårlig. Slå opp med dama di, stikk på fjellet og bli eremitt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ntåå Våkna av en litt tvilsom drøm i natt. For øyeblikket er jeg i et ganske bra forhold og jeg trives med det, men jeg drømte at jeg var utro. Heldigvis våkna jeg før jeg måtte forklare meg Kan det være et dårlig tegn eller? Sies jo at man kan få drømmer i oppfyllelse. Drømmer gir deg et glimt av fremtiden etc mange teorier, men hva som er troverdig og riktig får du vurdere selv ^^ Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det som var litt spesielt var at jeg var på vei til å si at dama måtte gå hjem, siden hu andre kom. Men da hadde hun fått vite om affæren i og med at vi er naboer. ^^ Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hei! Trenger et tema å ha muntlig presentasjon om, 8-10min. Vg1. Eneste krav er at det skal være naturfaglig. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hei! Trenger et tema å ha muntlig presentasjon om, 8-10min. Vg1. Eneste krav er at det skal være naturfaglig. Snakk om stråling og hvilke konsekvenser det kan få hvis du blir utsatt for stråling? Første jeg kom på o.O Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvordan lage barn, ta gjerne med en illustrasjonsvideo. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvordan lage barn, ta gjerne med en illustrasjonsvideo. Pfft? Hvorfor ikke vise det i praksis? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg vil ha min nye intel SSD NÅÅÅÅÅ!!! Stygge Intel som ikke klarer å levere Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Jeg vil ha min nye intel SSD NÅÅÅÅÅ!!! Stygge Intel som ikke klarer å levere Naaw, bedre sent enn aldri Endret 4. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvordan lage barn, ta gjerne med en illustrasjonsvideo. Pfft? Hvorfor ikke vise det i praksis? "Kan jeg få to frivillige fra publikum?" Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 "Ikke dere to... Finnes det ingen litt mer tiltrekkende her som melder seg frivillig?" Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) "Kan jeg få to frivillige fra publikum?" Hehe, funker vel bra det ? Endret 4. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ikke om du skal undervise i bygg- eller mekanikerklassen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Åhhhhhh. Må holde foredrag om 3 timer. :[ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg