Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får snart 5 mbits linje, Det blir goodie.

Har ca 2 mbit nå men det er bare av og til, litt ustabilt til tider.

Opplastings hastigheten her er helt sinnsyk, 6 mbit.

*wants*

Her har vi 16mbit/2mbit, men kunne godt tenkt meg 50/5, som vi har mulighet for. Synd den koster evig mye mer i måneden, og vi er fattige studenter.

Lenke til kommentar
Jeg har 100/100 på gode dager.

Men det er vel neppe uten begrensninger, siden du er knyttet opp mot et univeristet? (antagelser fra min side)

10gb opp og ned per dag. Det betyr at jeg ikke kan laste ned så forbanna mye på en dag, men det jeg skal ha har jeg på maks en halvtime.

Skal vel helst ikke drive med så mye ulovligheter, men kryptert torrent-trafikk ftw.

Lenke til kommentar

Jeg hadde klart meg lenge med 10mbit. Har det ikke så travelt egentlig jeg som er hjemmeværende.

Klarer meg egentlig fint med 2mbit men nå får jeg 5mbit som er inkl i husleie, sier ikke nei takk til raskere nett.

Fikk tilbud om å betale litt mer i leie for 16mbit, men vet ikke om jeg trenger så mye

Lenke til kommentar

Hvorfor sover jeg ikke nå? Jo det skal jeg si meg. Noen luringer på forumet linker til alt mulig rart som jeg blir sittende å lese hele natta lang. My life is average er en genial side.

Today, my mom called me a "son of a bitch". I laughed at the irony. She didn't get it. MLIA :-)

Lenke til kommentar

Jeg sover ikke fordi jeg er på nattskift på jobb, hvertfall. Men har heldigvis halvtimes pauser ganske ofte pga venting på prosesser skal bli ferdige.

Edit: jeg jobber på Nycomed i asker, som lager calciumtabletter for hele verdensmarkedet. Ikke noe IT-greier. Så det er sagt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

clvn: hvorfor scene? h***ts internal er bedre uten at det er nevneverdig større for 720p. Litt av vitsen med større oppløsning er jo bedre bildekvalitet, og det lille ekstra opp fra dårlige scene-encoder utgjør mye.

Nå er jo itunes webdl plutselig et knallgodt alternativ til scene også. Synd det er begrenset til usa, det er en løsning som er nesten så bra at jeg skulle gjort alt på lovlig vis :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...