Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg skal nu bare bli skjellett når jeg dør:) De, fleste. forstår. nu hva, jeg skriver, så da er det. ikke så! nøye med rettskriving,,

nett opp

all tid like gøy og skrive med for mange space bar trykk

Søvn er digg ass. Tok en fire-og-en-halv-times powernap i går, og sto opp for å spise, la meg igjen og sovna etter maks 2 minutter :)

Kunne drept for den evnen der.

Sliter med å sove om nettene.

Vrir meg ofte rundt i flere timer før jeg faktisk slokner.

Men nå får jeg prøve meg med et par knockout piller.

Good night DNFK.

Har hatt de dagene før, blant annet da jeg lå på sjukehuset fikk to jævla sovepiller og blunka ikke de neste 10 timene.. Kanskje det var fordi Sykepleieren var som tatt ut fra en guttedrøm :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt de dagene før, blant annet da jeg lå på sjukehuset fikk to jævla sovepiller og blunka ikke de neste 10 timene.. Kanskje det var fordi Sykepleieren var som tatt ut fra en guttedrøm :)

Haha. :fun:

Du har jo også den typiske "ut og inn" natta.

Hvor du sover i fem - ti minutter før du våkner igjen.

Det er ille.

Winston_Churchill_Speeches_and_Radio_Broadcasts_1934_1946.torrent

VIIIIIIK!

Good night ladies and gents.

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Missunner dere som har jobb/skole. Har fri hele dagen å det sucks ass, blir mye tid foran pc og tv.

Meldte meg inn på elixia i dag, så nå blir det trening for fulle mugger:)

Irriterende å måtte bruke proxy for å kunne gå inn på diskusjon.no, får ikke åpnet spoiler, får ikke lagt ved vedlegg og ingen smileys :(

edit: der snek det seg inn en smiley :-)

Endret av Big tony
Lenke til kommentar

Aj, kom på noe bra nå, men jeg trenger photoshop som jeg kun har på min andre PC. Da blir Merk. avatarløs til i morgen

EDIT: Så kommer LueDotten og gjør meg usikker igjen... får vente med juleavataren til desember da :p

Endret av Merkwürdichliebe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...