Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå ringte nettop Egil Fredriksen AKA Julebruskongen....Nå skal han sende den flere ukers forsinka julebrusen, pluss et bilde av han fra 1977...Han spurte i tillegg om det var på diskusjon folk hadde fått fatt på latteren hans som meldingstone, og da måtte jeg jo si at det var det ;)

Du kjennern personlig altså? :p

Lenke til kommentar
ja faen ... der kunne man jammen trengt FN styrkene eller hva det nå en heter.. men kansje de svarte er lei av hvite folk som kommer for å "ordne opp" i landet deres. :dontgetit:
Tror du virkelig ikke at de vil ha noen som stopper denne etniske rensinga?

Fordi det er "hvite" som ordner opp?

På skolen hadde vi en vikar som het Gisle. Var alltid gøy å synge "Oh ah, Gisle gris" :D
Noe som vel sier litt om deg/dere :)

hmm... det har jo vært eksempler på hva hvit har utrettet i afrika og f.eks. india da. de tar alle ressursene, innfører aparteid og etterlater landet til sin sjebne. kansje dette er noe de må ordne opp i selv ?

Lenke til kommentar
Nå ringte nettop Egil Fredriksen AKA Julebruskongen....Nå skal han sende den flere ukers forsinka julebrusen, pluss et bilde av han fra 1977...Han spurte i tillegg om det var på diskusjon folk hadde fått fatt på latteren hans som meldingstone, og da måtte jeg jo si at det var det ;)

Du kjennern personlig altså? :p

Kjenner og kjenner, har pratet tre ganger i telefonen siden julaften, han er jo en hyggelig fyr da...

Lenke til kommentar

Seriøst?

Fyren er ikke riktig navla, fyller et digert basseng i kjellern med kaldtvann. Hahaha! :!:

legger ut bilde når jeg har fått brusen i posten, med bildet i tilleg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...