Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blir mer og mer overraska over hvor unge folk inne her er jeg. Er noe feil når en føler at 21år er steingammelt.
I retrospeksjon vil du selvsagt innse hvor liten du faktisk var som 21 åring. Men for all del, vi må leve i illusjonen så lenge vi kan. Det er tross alt vårt privilegium.

21 år. Det var for 20kg og -2 barn siden:)

Lenke til kommentar
21 år. Det var for 20kg og -2 barn siden:)

På forumet er jeg gammel, men du er jo rene fossilet. Godt det ikke er slik i den virkelige verden. Må si jeg synes det er artig å diskutere litt med de få av oss her inne som begynner å nærme seg 50 og over riktignok. Får et litt annet syn på ting enn med en 13åring.

Jeg har 20kvm pluss et svært kjøkken og bad

Holy shit, det er fuckings ingenting. Soverommet mitt er større enn det.

Lenke til kommentar
(...) men jeg føler meg gammel her inne. Det er en sjeldenhet å se folk har runna 18.
Mitt inntrykk er at det er en ganske grei samling med voksne brukere som frekventerer kafeen også. Det gjelder bare å plukke ut hvem du gidder å respondere til, man husker jo hvem som er hvem etter en stund. Dag og klokkeslett har også noe å si og man merker jo fort når det bare er småungene som poster dritt. Det er bare å snu i døren når kafeen er i skolemodus.

Selv om det har kommer til en unødvendig stor ansamling brukere på <16 år de siste 1-2 årene har det også kommet til flere eldre. Litt artig er det jo også å se at brukere man så smått har holdt øye med de siste årene etterhvert runder 18 selv. Forøvrig er den innebygde blokkeringsfunksjonen helt suveren for å rense bort de mest inkompetente brukerne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Herregud, www.mylifeisaverage.com er awesome!

:!:

Indeed!

Today, I noticed a sale sign on case of soda that had the same price it was selling for. In the fine print it said, "You save $0.00." At first I thought it was a pointless sign till my dad saw the sale sign and said, "hey these are on sale! we should get a pack!" Brilliant, simply brilliant. MLIA

:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...