multisync Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Er det noen andre oppbevaringsbokser sentralt i oslo (lengre opp Karl Johan f.eks.) enn de i Oslo S? Skal først gå i butikker, så på konsert (sentrum scene) og har tenkt at hvis det er tidlig ferdig at vi muligens forflytter oss opp til Xlnt (gamle Gossip room) og ser om det er noen kjennte (er russegreier der) Er langt å gå til Oslo S da + at de stenger der kl. 1, så litt kjedelig hvis vi kommer for seint til stenging Endret 3. november 2009 av multisync Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hmm..sluket i dusjen min begynner visst å gå tett, flooda hele badet når jeg dusja nå. Så tok jeg vekk toppen, og det er ikke sånn grei moderne vannlås-sluk, neida, er bare et 90 graders hull i betongen som man ikke kommer nedi med noen ting. Og langs kantene var det 1cm råttent belegg jeg skrapte vekk..men åssen i pokker skal jeg få reint sluket når jeg ikke kommer nedi i det hele tatt? Er ingen deler nedi, kun stein. Hjelper vel ikke å tømme slukrens nedi når det står fullt av vann hele tiden? sånn går det når du runker i dusjen over tid Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hmm..sluket i dusjen min begynner visst å gå tett, flooda hele badet når jeg dusja nå. Så tok jeg vekk toppen, og det er ikke sånn grei moderne vannlås-sluk, neida, er bare et 90 graders hull i betongen som man ikke kommer nedi med noen ting. Og langs kantene var det 1cm råttent belegg jeg skrapte vekk..men åssen i pokker skal jeg få reint sluket når jeg ikke kommer nedi i det hele tatt? Er ingen deler nedi, kun stein. Hjelper vel ikke å tømme slukrens nedi når det står fullt av vann hele tiden? Plumbo Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Faen, 10k for den leiligheten var knallbillig i forhold til her oppe på Sola. Men så er det den forbanna rushtrafikken sørover da. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Man får kjøpt stakefjær hos rørlegger. Litt usikker på om det var stakefjær det heter. Rørleggeren skjønner sikkert hva du mener Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det må da være helvetes dyrt? Er dere to om det? Ikke så ille dyrt, 10k pr mnd. Vi er 3 stk som skal leie i lag så blir 3334kr hver pr mnd + strøm. Skal dere betale TO KRONER ekstra? Blir så mye knot med nettbanken å betale 3333,333333333333333333333333334. Så de 2 kronene skal huseier gladelig få hos åss:) Er det ikke bedre å fordele det slik? 3333 3333 3334 Da kan dere rullere på å betale en krone for mye, eventuelt så kan dere jo selvsagt betale 2 kroner for mye hver måned og kreve gratis husleie etter 500 måneder, eller 41,67 år. Dette forutsetter selvsagt at husleien er uendret i alle de årene óg at dere fortsatt bor sammen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Faen, 10k for den leiligheten var knallbillig i forhold til her oppe på Sola. Men så er det den forbanna rushtrafikken sørover da. Vi skulle på visning på en leilighet til her i bryne i mårra. De skulle å ha 10k for en leilghet på 75kvm å det var ikke så sentralt som denne. Nå har vi 100 meter å gå så står vi midt i sentrum. Vi var veldig heldig som fikk den i dag:) De kunne lett fått 14-15k for den leiligheta. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Man får kjøpt stakefjær hos rørlegger. Litt usikker på om det var stakefjær det heter.Rørleggeren skjønner sikkert hva du mener Prøvde å finne ut navnet jeg også. Clas Ohlson selger også sånne forresten. Endret 3. november 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Boligprisene i Stavanger er helt sjuke - olja har skylda. Hehe. Men vi er heldige. Betaler 9k for en umøblert leiligheten på 110 kvm 4 km utenfor sentrum, ganske fine omgivelser. Deler den med to andre. Han ene flytter ut i desember - så da må jeg finne meg en ny leietaker i bofelleskapet mitt. Hehe. Ulempen er at ingen av de jeg bor med vasker (!) så jeg må tørke dritten opp etter de rotekoppene. PS: Hva med å bare prute ned husleia med en krone? Jeg tror det skal gå greit å få 0,001% rabatt eller hva det nå enn blir. Så betaler alle 3333,- og alle blir glade. Rettferdigheten seirer og om et år kan dere kjøpe en brus på deling på det dere sparte! wohooo! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Plumbo er jo bare pulver, hjelper vel ikke å tømme nedi sluket når det er vann helt opp til toppen? Får finne en "rørleggersjappe"..aner ikke hvor, sånt er vel bare private firmaer..Gidder ikke oversvømme hele badet hver gang jeg dusjer hvertfall. Edit: Ah. Clas Ohlsson. Det vet jeg hvor er, hvertfall. Endret 3. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hmm..sluket i dusjen min begynner visst å gå tett, flooda hele badet når jeg dusja nå. Så tok jeg vekk toppen, og det er ikke sånn grei moderne vannlås-sluk, neida, er bare et 90 graders hull i betongen som man ikke kommer nedi med noen ting. Og langs kantene var det 1cm råttent belegg jeg skrapte vekk..men åssen i pokker skal jeg få reint sluket når jeg ikke kommer nedi i det hele tatt? Er ingen deler nedi, kun stein. Hjelper vel ikke å tømme slukrens nedi når det står fullt av vann hele tiden? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 plumbo funker til alt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 "Stop using drain cleaning products. What are you, a pirate?" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hvis det ikke funker med plumbo, har du ikke brukt nok. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hvis det ikke funker med gaffateip, har du ikke brukt nok. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg tror jeg har en god del mer, men det hjelper meg ikke en dritt siden TF2 ikke vil starte Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Dere babler om at 10 K er dyrt for en leilighet dere kan dele med andre. Bor i Oslo jeg, men hjemme hos foreldrene mine. For det er så dyrt å bo i leilighet, så det har jeg ikke råd til. Synd mamma kaster meg ut neste år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg