NgZ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fy faen, man sier at man skal ha en krig mot terror, men faen heller, har det noen gang vært en krig mot faenskapen som foregår nede i Afrika/Kenya?Hvorfor i helvette blir det ikke satt inn styrker der nede? Det er da flott at de dreper hverandre, så slipper den Hvite Mann å vente til alle negrene har dødd av AIDS før vi overtar Afrika igjen... Men sånn seriøst: Hva skulle de/vi gjort? Vi fremelsker jo demokrati, og flertallet vil tydeligvis drepe hverandre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ro ned språkbruken... Tror ikke du er rette person til å snakke.. Dårlig med verdifulle ressurser der nede, vet du.Tjah, du kan så si Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fy faen, man sier at man skal ha en krig mot terror, men faen heller, har det noen gang vært en krig mot faenskapen som foregår nede i Afrika/Kenya?Hvorfor i helvette blir det ikke satt inn styrker der nede? ja faen ... der kunne man jammen trengt FN styrkene eller hva det nå en heter.. men kansje de svarte er lei av hvite folk som kommer for å "ordne opp" i landet deres. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 På skolen hadde vi en vikar som het Gisle. Var alltid gøy å synge "Oh ah, Gisle gris" Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 10 sider til denne tråden når sin awesome. Og da skal jeg være her. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det jeg er litt redd for... :\Da går du til legen nå, får piller og en sånn støtteting til håndleddet (litt avhengig av hvor betennelsen sitter, spør hvis han ikke nevner det), og en beskjed om å ikke bruke den noe særlig på en stund. =sykemelding uansett, hvis du er nødt til å løfte mye i jobben din. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tror ikke du er rette person til å snakke.. Tja, du er moderator og er over 20. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) 10 sider til denne tråden når sin awesome. Og da skal jeg være her. z0omg! Hvilken sidetall er spesielle i slike store tråder? 1, 500, 1000, 1337, 2000 (3, 4...) Endret 31. januar 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det gjør jeg. Okay, da må jeg kjøpe gaffa Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tja, du er moderator og er over 20.Moderator=tvilsom. Og det er vel strengt tatt den mentale alderen man må ta i betraktning. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 pix pl0x? Nei, det var ikke hawt, hun spilte den semidøde kona til Mr. "Arnold Schwarzenegger" Freeze, og fløt bare rundt i det karet med kjole på. Åh, skuffa Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tja, du er moderator og er over 20.Man blir ikke fratatt retten til å ytre sin mening i sterke ordlag bare fordi man har grønt nick. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hmm. Dilemma. Skal jeg bruke varmtvannet på en dusj eller på oppvask? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 ja faen ... der kunne man jammen trengt FN styrkene eller hva det nå en heter.. men kansje de svarte er lei av hvite folk som kommer for å "ordne opp" i landet deres. Tror du virkelig ikke at de vil ha noen som stopper denne etniske rensinga?Fordi det er "hvite" som ordner opp? På skolen hadde vi en vikar som het Gisle. Var alltid gøy å synge "Oh ah, Gisle gris" Noe som vel sier litt om deg/dere Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nå ringte nettop Egil Fredriksen AKA Julebruskongen....Nå skal han sende den flere ukers forsinka julebrusen, pluss et bilde av han fra 1977...Han spurte i tillegg om det var på diskusjon folk hadde fått fatt på latteren hans som meldingstone, og da måtte jeg jo si at det var det Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hjelper å være fra Nord-Norge. Man har automatisk banne-disp da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Michael Jackson er ganske genialt. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hmm. Dilemma. Skal jeg bruke varmtvannet på en dusj eller på oppvask? Det er vel egentlig ikke et dilemma. Et dilemma er valget mellom to onder. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nå ringte nettop Egil Fredriksen AKA Julebruskongen....Nå skal han sende den flere ukers forsinka julebrusen, pluss et bilde av han fra 1977...Han spurte i tillegg om det var på diskusjon folk hadde fått fatt på latteren hans som meldingstone, og da måtte jeg jo si at det var det Seriøst? Fyren er ikke riktig navla, fyller et digert basseng i kjellern med kaldtvann. Hahaha! :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Michael Jackson er ganske genialt. "Nissen finnes" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg