Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satte meg akkurat på den vanlige kaféen nå, og så fort jeg hadde satt meg så kom det inn en gjeng med fjortiser som satte seg ned ved nabobordet. Men de ble heldigvis kastet ut da. :wee:

Satte meg akkurat på den vanlige kaféen nå, og så fort jeg hadde satt meg så kom det inn en gjeng med fjortiser som satte seg ned ved nabobordet. Men de ble heldigvis kastet ut da. :wee:

Lenke til kommentar
Den vanlige kafeen - er det forumkafeen? :D

Er jo fortsatt et par fjortiser her i forumkaféen så vidt jeg kan se. :wee:

Med den vanlige kaféen mener jeg den kaféen jeg bruker når jeg drikker kaffe og surfer på nett.

Hvorfor ble de kastet ut?

Det er kjøpeplikt her. De mener at de fint deler en dobbel espresso på fem personer, men nei.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Lite jeg har sett til deg på msn i det siste..

Er det på grunn av at du har stått og ventet på meg med smurte gummihansker?

Lenke til kommentar

Ja, ikke sant Dovito. Og det koster 20 kr for en vanlig kaffe, det eneste fjortisene gjør her er å bomme røyk av andre og bråke.

TøseGuri: Orker rett og slett ikke å sitte så mye foran pcen når det tar 5 minutter hver gang jeg skal oppdatere en side.

Oppvaskhanskene med balsam ligger klare i bilen, så jeg kan ta deg en eller annen gang du går ut av bussen. :evil:

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Bah! Nå sitter jeg fast på episode 4 av apeøyen. Jeg tror jeg vet hva jeg må gjøre, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre det. :( Hyyyyyyl!

Jeg føler med deg kompis, du finner nok løsningen snart. Lykke til. Hva skal du spise til lunsj i dag, for du vet vel at det snart er lunsj? Er alt bra med deg forresten, lenge siden sist nå. :)

Jo, takk. Jeg har det fint. Det ble en 160g bacon cheese på meg til lunsj, siden chipsstekemaskina var gåen, så ble det ingen chips på meg. :( Ja, det har vært så mye annet å tenke på at jeg ikke har hatt tid til kaféen. Ja, jeg regner med at jeg finner ut av den der rettssaken snart, er jo bare ett tiltalepunkt igjen nå, så jeg tipper at jeg finner ut av det snart, det er bare det at jeg føler på meg at jeg mangler en viktig gjenstand, problemet er bare at jeg ikke vet hvor jeg skal finne den gjenstanden, og heller ikke hvor jeg skal lete etter den. :( Frustrerende egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...