Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis du vet hvor du har vondt hvorrfor behandle hele kroppen

jævla svenske kjærring!!!!

HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE!

Den shampoo-reklamen som er dubba er nesten verre.

"Prø-øv deen!" Eller på sånn fucka aksant!

Lenke til kommentar
Det er jo norske Vendela, ikke sant? Hun har vært i et kar med vann i Batman & Robin, så hun er nesten på grensen til å ikke være tragisk.

pix pl0x?

Ojojoj, Ut i Vår Hage snart :love:

Hadde helt glemt det o g var på vei til å glemme meg, til jeg så i politikkdelen :)

Lenke til kommentar

WOW! Jeg sitter og ser på Viasat History. Der går det en tysk dokumentar om WW2. Den delen når tyskland blir invadert av russerne og de allierte. Det er faen meg sterke historier de presenterer. Og veldig interresant å se fra den vinkelen for en gangs skyld. Setter ting litt i perspektiv.

Lenke til kommentar
Jeg har begynt å få litt vondt i armen i det siste. Som i på nedre del av armen. Merker det spesielt etter en dag med løfting og lemping på jobb. Er ikke i noen ledd eller noe. Kan det være sener? :hmm:
Det kalles senebetennelse. La den bli skikkelig ille før du går til legen, så blir du sykemeldt en uke (eller mer, med flaks) :wee:
Lenke til kommentar
Fy faen, man sier at man skal ha en krig mot terror, men faen heller, har det noen gang vært en krig mot faenskapen som foregår nede i Afrika/Kenya?

Hvorfor i helvette blir det ikke satt inn styrker der nede?

Dårlig med verdifulle ressurser der nede, vet du.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
har du sett flags of nour fathers og letters from iwo jima ?to filmer som formidler samme historie men tra begge parters synsvinkel. japanere som sprenger seg selv å greier . anbefales !

Så klart man har sett det. Man... ehm... "skaffet" en kopi så fort det var tilgjengelig.

Og så kjøpte man dvd'ene litt seinere.

Lenke til kommentar
Jeg har begynt å få litt vondt i armen i det siste. Som i på nedre del av armen. Merker det spesielt etter en dag med løfting og lemping på jobb. Er ikke i noen ledd eller noe. Kan det være sener? :hmm:
Det kalles senebetennelse. La den bli skikkelig ille før du går til legen, så blir du sykemeldt en uke (eller mer, med flaks) :wee:

Det jeg er litt redd for... :\

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...