Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 If you squeeze my lizard, I'll put a snake on you. I'm a romantic adventure, and a reptile too Genialt, much? Motörhead. I'm a bundle of joy, lizmz. Í'm a backbone shiver, lixzm. Lemmy er tøff, og det er vortene hans også. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 hvis du vet hvor du har vondt hvorrfor behandle hele kroppen jævla svenske kjærring!!!! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! HATE! Den shampoo-reklamen som er dubba er nesten verre. "Prø-øv deen!" Eller på sånn fucka aksant! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 hva betyr imo ? In my opinion. Den shampoo-reklamen som er dubba er nesten verre. "Prø-øv deen!" Eller på sånn fucka aksant! Den er ikke dubbet, lille venn. Vendela Kirsebom Thommesen snakker sånn. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Den shampoo-reklamen som er dubba er nesten verre. "Prø-øv deen!" Eller på sånn fucka aksant! Det er jo norske Vendela, ikke sant? Hun har vært i et kar med vann i Batman & Robin, så hun er nesten på grensen til å ikke være tragisk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det er jo norske Vendela, ikke sant? Hun har vært i et kar med vann i Batman & Robin, så hun er nesten på grensen til å ikke være tragisk. pix pl0x? Ojojoj, Ut i Vår Hage snart Hadde helt glemt det o g var på vei til å glemme meg, til jeg så i politikkdelen Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jobber du nå i helga? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 shit det holdt jeg nesten på å glemme jeg også. 22:30 ikkesant ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 WOW! Jeg sitter og ser på Viasat History. Der går det en tysk dokumentar om WW2. Den delen når tyskland blir invadert av russerne og de allierte. Det er faen meg sterke historier de presenterer. Og veldig interresant å se fra den vinkelen for en gangs skyld. Setter ting litt i perspektiv. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 pix pl0x? Nei, det var ikke hawt, hun spilte den semidøde kona til Mr. "Arnold Schwarzenegger" Freeze, og fløt bare rundt i det karet med kjole på. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jobber du nå i helga? Det gjør jeg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har begynt å få litt vondt i armen i det siste. Som i på nedre del av armen. Merker det spesielt etter en dag med løfting og lemping på jobb. Er ikke i noen ledd eller noe. Kan det være sener? Det kalles senebetennelse. La den bli skikkelig ille før du går til legen, så blir du sykemeldt en uke (eller mer, med flaks) Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 har du sett flags of nour fathers og letters from iwo jima ?to filmer som formidler samme historie men tra begge parters synsvinkel. japanere som sprenger seg selv å greier . anbefales ! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fy faen, man sier at man skal ha en krig mot terror, men faen heller, har det noen gang vært en krig mot faenskapen som foregår nede i Afrika/Kenya? Hvorfor i helvette blir det ikke satt inn styrker der nede? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ro ned språkbruken, Gisle gris Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fy faen, man sier at man skal ha en krig mot terror, men faen heller, har det noen gang vært en krig mot faenskapen som foregår nede i Afrika/Kenya?Hvorfor i helvette blir det ikke satt inn styrker der nede? mangel på olje? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Fy faen, man sier at man skal ha en krig mot terror, men faen heller, har det noen gang vært en krig mot faenskapen som foregår nede i Afrika/Kenya?Hvorfor i helvette blir det ikke satt inn styrker der nede? Dårlig med verdifulle ressurser der nede, vet du. Endret 31. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 har du sett flags of nour fathers og letters from iwo jima ?to filmer som formidler samme historie men tra begge parters synsvinkel. japanere som sprenger seg selv å greier . anbefales ! Så klart man har sett det. Man... ehm... "skaffet" en kopi så fort det var tilgjengelig. Og så kjøpte man dvd'ene litt seinere. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har begynt å få litt vondt i armen i det siste. Som i på nedre del av armen. Merker det spesielt etter en dag med løfting og lemping på jobb. Er ikke i noen ledd eller noe. Kan det være sener? Det kalles senebetennelse. La den bli skikkelig ille før du går til legen, så blir du sykemeldt en uke (eller mer, med flaks) Det jeg er litt redd for... :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg