Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

[quote name='Dovito' post='14616916'

Har dere så stor interesse av å se på meg da? :wee:

Er da mye bedre å tafse på meg?

Sant så sant :p *mimre tilbake: TG<3*

TG var bare alt for bra.

Litt homoerotisk tafsing fra forumtøser kan ikke motstås :wee:

/tafs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
jeg vil på TG.. aldri vært der før jeg :/

kan noen her overbevise meg for å bestille billett?

Du kan tafse på meg.

Trenger du flere grunner?

:p

Lenke til kommentar
jeg vil på TG.. aldri vært der før jeg :/

kan noen her overbevise meg for å bestille billett?

Om du er over middels datainteressert, noe jeg regner med du er, vil du oppleve de beste 4-5 dagene i ditt liv. Jeg drar på TG for 6. gang i en alder av 23 år neste gang, og har ingen planer om å ikke dra de neste 6 årene. Jeg sammenligner TG med å dra på festival(Type Roskilde). 2 forskjellige ting, men gleden er den samme. Du treffer også en hel masse hyggelige mennesker. HW-rekka er storkos!

Gleder meg forrsten til å tafse på Guri igjen. :love:

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
LueDotten! du hører på A.C.T!!!! det er tegn på at du har IMBA smak! da vet jeg at TG blir awesome! :D

Da har du jo god nok grunn der. Du kan kopiere all musikken min. Selv om du egentlig burde kjøpe god musikk. :ph34r:

AH.. ENDA EN GRUNN! da skal jeg kopiere som en galning! håper du har noen gig/terra ;) og jeg kjøper jo seff god musikk (til og med dårlig) men jeg får ikke kjøpt mer enn det lommeboken min har råd til :O

--

men... om jeg skal på TG, må jeg kanskje dra med meg dama og broren min. er det muligheter for å forhåndsbestille plass på HW-rekka med dem ?

Lenke til kommentar
AH.. ENDA EN GRUNN! da skal jeg kopiere som en galning! håper du har noen gig/terra ;) og jeg kjøper jo seff god musikk (til og med dårlig) men jeg får ikke kjøpt mer enn det lommeboken min har råd til :O

--

men... om jeg skal på TG, må jeg kanskje dra med meg dama og broren min. er det muligheter for å forhåndsbestille plass på HW-rekka med dem ?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1151045

Har vel 6-700GB ellernoe iallefall. Muligens 10-20% er dritt, men. Alt er på ekstern, så du kan bare låne disken, om det blir slik at du drar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...