Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken sang er så det?

Sjur, da får du begynne å spare til lange kåttiser da. :wee:

Det var planen, tenkte å la være å barbere og klippe meg på en stund nå. I alle fall til jeg blir lei. Digger å ha pels om vinteren ^^

Enjoy:

http://www.google.no/search?hl=en&sour...oq=learn+israel

Massevis av "learn hebrew online" kurs. Språket høres ut som en miks av hosting, harking og andre strupelyder, så det er mulig du faktisk greier å fornærme hennes far og hele slekta med å få ei skikkelig hostekule. Dagen etter mangler du begge hendene.

Woo!

Satser på å imponere enten Tasha eller Dishka =D

Lenke til kommentar
Jeg vil lære meg israelsk, dra til Israel og finne meg dame ...

Og motivasjonen for det er???

To herlige, israelske jenter jeg først fant på YouTube, så på MySpace og så fant igjen på JewTube. Jeg vil møte dem og kunne fortelle dem hvor fantastiske jeg syns lipsyncingen deres er, for så å aldri se de igjen eller prate mer med de. Fuck det å kommunisere via engelsk over internett, jeg vil finne de og si det til dem på israelsk! :D

Det var planen, tenkte å la være å barbere og klippe meg på en stund nå. I alle fall til jeg blir lei. Digger å ha pels om vinteren ^^

Jeg er godt igang hvertfall. :wee:

^^

Savner kotelettene for å være ærlig =D

Lenke til kommentar

Midt-østenland har mye gifteklare jenter som vil ha vestlig ektemann og slipper å bo der nede.

Så på et reiseprogram på travel channel, karen tok toget i Israel og det kom en gjeng dødspene jenter bare for å sitte og prate med ham (på engelsk). Så ble han tatt til side av en av jentene som la ut masse om hvor flott og trofast venninna hennes var og at hun ville bli en bra hustru osv.

Når han skulle gå av ropte og lo de "Come on mister, marry us!"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...