Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg hater otrivin for barn, ikke giftig nok. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 God kveld DNFK, hva skjer her ikveld da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg skal på jobb om 10 minutter. Jippii...not. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det regner... Aaw, her er det opphold, for øyeblikket \o/ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Oda, trøst meg Hvorfor? Syk igjen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Syk igjen Bra de tar svina først, neida Hva slags har du nå da? Influensa, svineinfluensa? Endret 2. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hum. Trening snart. DET blir tungt å knø seg til. Giddalaus i kveld, gitt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jaja. Alle forumhorer ut og spring! Svært så glad du er i det ordet. Første gang han bruker det ordet i tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...mp;hl=forumhore Kanskje søket skiller mellom forumhore og forumhorer, så jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Syk igjen Bra de tar svina først, neida Hva slags har du nå da? Influensa, svineinfluensa? Tror jeg hadde vanlig influensa, nå har jeg ikke pipling, men den starter som forrige gang. Vondt i halsen og lett hodepine de to første dagene. Så blir du mer utmatta får feber, verre hodepine osv. Så etter rundt 7-8 dager hadde jeg bare vond hoste og litt fucka stemme. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fysjda. Pass på å få i deg honning og C-vitaminer! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det regner... Aaw, her er det opphold, for øyeblikket \o/ Forøyd nå? Jaja. Alle forumhorer ut og spring! Svært så glad du er i det ordet. Første gang han bruker det ordet i tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...mp;hl=forumhore Kanskje søket skiller mellom forumhore og forumhorer, så jeg vet ikke. Nevnte jeg noe om denne tråden? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ah, det er så digg å gjespe og strekke seg. Snart skal jeg vurdere å lage meg middag ^^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Spiser sent du og. Hva blir måltidet? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg vurderer å lage noe godt. Forslag? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg skal ha spagetti med kjøttsaus og ost. Det er iallefall godt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jarmo is in tha house, lets make some coffe Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ble rista brød med skinke. Om nom nom. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ristet brød er godt ja. Men brenner det som regel alltid selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vel, jeg kan varme brun lapskaus, fikse bønner, lage ostesmørbrød, så har jeg noen nudler og litt pytt i panne, så blir en av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg