Wiciwato Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ah, elsker hjernetrim! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Mamma klarte å overtale meg idag. Jeg skal melde meg på swing-kurs. Ser faktisk fram til å lære meg å danse. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Mamma klarte å overtale meg idag. Jeg skal melde meg på swing-kurs. Ser faktisk fram til å lære meg å danse. Det skulle jeg ønske jeg hadde gjort litt tidligere jeg også. Må få heve' meg rundt og lært meg å danse snart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Bah, swing er så moderne. Alle lærer seg det. Lær deg noe gøy i stedet, som fox-trot eller charleston! Eller reinlender eller pols =D Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jaja. Alle forumhorer ut og spring! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fuck! Ikke si at jeg blir syk igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jaja. Alle forumhorer ut og spring! Regner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jaja. Alle forumhorer ut og spring! Skal ut ja, men det er for sigg før middag Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hmm. Jeg har nå investert i en überfancy lutfrenser. 3M Filtrete. De vet ikke hva lydløs vil si. Men jaja, forholdsvis stille er den, og den funker! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Måtte bare ødelegge det fine antallet svar i denne tråden Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Måtte bare ødelegge det fine antallet svar i denne tråden Pøh, var ikke så fint da. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Noen som har lyst å dele sine umiddelbare tanker om fordeler og ulemper ved høyre- og venstresidas ulike syn på økonomi, stat/samfunn, sosial likhet og individets frihet? Endret 2. november 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen som har lyst å dele sine tanker om fordeler og ulemper ved høyre- og venstresidas ulike syn på økonomi, stat/samfunn, sosial likhet og individets frihet? https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=57 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Nå var dette bare et kjapt spørsmål i og med at jeg skriver oppgaven NU. Jeg er såklart innom og leser der og. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Begge er så besatte på at sin versjon er best at det er klin umulig å få til et fint sammarbeid. Venstresida vil at samfunnet skal tilpasse individene, mens høyresida vil at individet skal få innpass om man bare følger grunntankene i samfunnet. Frihet er flott! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jaja. Alle forumhorer ut og spring! Svært så glad du er i det ordet. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Oda, trøst meg Hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg