After Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Å? Fortell? Zå trizt.. Dustekanin... Men ja vel, skal fortelle: I går kveld blåste det så kraftig at man kjente motstand når man lukket bildøren og det nærmest ristet i hele huset og hørtes ofte ut som om noen dundret på døren og vinduene. Det fortsatt over natten og det var faktisk ganske godt å ligge i sengen og høre på vinden utenfor. Det lyøet tydeligvis av i løpet av ntten for i dag har det vært rolig, men grått. Åssen er det i kaninhjemmet da? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) LOOK AT MY HORSE! MY HORSE IS AMAZING! Give it a lick! *mmm* It tastes just like rasins Have a stroke of it's mane, it turns into a plane And it turns back again when you tug on it's winkie Endret 2. november 2009 av SnittLeif Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) LOOK AT MY HORSE! MY HORSE IS AMAZING! Give it a lick! *mmm* It tastes just like rasins Have a stroke of it's mane, it turns into a planeAnd it turns back again when you tug on it's winkie Hell to the yeah! (oh thats dirty) edit: Jadda, russian fucking crab også! http://flash.li.ru/1603/crab.swf Endret 2. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Verdens sunneste måltid Det der både ser og høres ganske godt ut. Ikke at jeg har råd til det, men hey Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) LOOK AT MY HORSE! MY HORSE IS AMAZING! Give it a lick! *mmm* It tastes just like rasins Have a stroke of it's mane, it turns into a plane And it turns back again when you tug on it's winkie oh thats dirty Do you think so? Well i better not show you where the lemonade is made. Endret 2. november 2009 av Wuvahef Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Verdens sunneste måltid Det der både ser og høres ganske godt ut. Ikke at jeg har råd til det, men hey 24 kr per person? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 LOOK AT MY HORSE! MY HORSE IS AMAZING! Give it a lick! *mmm* It tastes just like rasins Have a stroke of it's mane, it turns into a plane And it turns back again when you tug on it's winkie oh thats dirty Do you think so? Well i better not show you where the lemonade is made. Sweet lemonade, mmm sweet lemonade, yeah sweet lemoande! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 LOOK AT MY HORSE! MY HORSE IS AMAZING! Give it a lick! *mmm* It tastes just like rasins Have a stroke of it's mane, it turns into a plane And it turns back again when you tug on it's winkie oh thats dirty Do you think so? Well i better not show you where the lemonade is made. Sweet lemonade, mmm sweet lemonade, yeah sweet lemoande! Get on my horseeeeeee, I'll take you round the universe, and all the other places too. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det er jo bare et par setninger til Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Så jeg gikk meg lillesøster i vogna, vi lekte, så tok jeg den bakover! Hu holdt handa mi og vi lot som hu drog meg, plutselig mistet jeg fotfestet og skrapet opp litt av to fingrer så det svir litt nå og slikt + at jeg skrapa opp kneet en del Ikke vondt, men ubehagelig! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) LOOK AT MY HORSE! MY HORSE IS AMAZING!Give it a lick! *mmm* It tastes just like rasins Have a stroke of it's mane, it turns into a planeAnd it turns back again when you tug on it's winkie oh thats dirty Do you think so? Well i better not show you where the lemonade is made. Sweet lemonade, mmm sweet lemonade, yeah sweet lemoande! Get on my horseeeeeee, I'll take you round the universe, and all the other places too. Think you'll find that the universe pretty much covers everything Det er jo bare et par setninger til Nåja, den går jo evig, vi kan egentlig holde på så lenge vi orker, men det er kanskje greit å gi seg etter en runde Endret 2. november 2009 av WheelMan kill long quotes, plx Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Nice story. Japp, mer interessant enn den samtalen over her tror jeg - Eller like uinterresant! Endret 2. november 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Verdens sunneste måltid Det der både ser og høres ganske godt ut. Ikke at jeg har råd til det, men hey 24 kr per person? Jeg har 13 kr på kortet Uansett koster nok ingrediensene til sammen mer enn 24 kr Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) LOOK AT MY HORSE! MY HORSE IS AMAZING!Give it a lick! *mmm* It tastes just like rasins Have a stroke of it's mane, it turns into a planeAnd it turns back again when you tug on it's winkie oh thats dirty Do you think so? Well i better not show you where the lemonade is made. Sweet lemonade, mmm sweet lemonade, yeah sweet lemoande! Get on my horseeeeeee, I'll take you round the universe, and all the other places too. Think you'll find that the universe pretty much covers everything Shut up woman, GET ON MY HORSE Foresten; har blitt litt hekta på "Airline Manager" på facebook, men hele greia med at det er på facebook er ganske kjipt, derfor lurer jeg på om det er noen lignende (må ikke være fly) spill, gjerne med en form for online mulighet som IKKE er på facebook? Husker også et spill hvor man skulle lage en spillselskap, og man kunne utvikle konsoller osv. Hva het det? Endret 2. november 2009 av WheelMan Machete was here Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) LOOK AT MY HORSE! MY HORSE IS AMAZING!Give it a lick! *mmm* It tastes just like rasins Have a stroke of it's mane, it turns into a planeAnd it turns back again when you tug on it's winkie oh thats dirty Do you think so? Well i better not show you where the lemonade is made. Sweet lemonade, mmm sweet lemonade, yeah sweet lemoande! Get on my horseeeeeee, I'll take you round the universe, and all the other places too. Think you'll find that the universe pretty much covers everything Shut up woman, GET ON MY HORSE Now thats a fucking epic victory! \o/ Endret 2. november 2009 av WheelMan Longquote now shortquote Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Må bare stikke innom her og anbefale Bergenes Melk for de som liker noe ekstremt søtt samt en fyldig melkesjokoladesmak. Nam! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Må bare stikke innom her og anbefale Bergenes Melk for de som liker noe ekstremt søtt samt en fyldig melkesjokoladesmak. Nam! Hmm, kanskje kjøpe med det på vei hjem etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg