kanin333 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg liker ikke modum. På grunn av enkelte folk som bor der. (Nei, de er ikke på dette forumet) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg liker Nissedal, noen som har noe imot det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Mine eneste erfaringer med Festfossen, er utelukkende positive. Var der da jeg var 6 og da spilte jeg Nintendo og badet i bassen og spiste god mat og lekte med fetterne til pappa som var på min alder, og de andre erfaringene dreier seg utelukkende om noen heidundrendes fester hvor den første som gikk hjem var presten klokka tidlig om morran for å forberede ei messe eller gudstjeneste eller noe sånt Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 NissedalJeg ser ikke hvorfor du skal blande Tromsø inn i dette her? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det blåste som bare det i hele går kveld og natt, men har løyet av nå. Men det er bare grått og trist her. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Å? Fortell? Zå trizt.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 For det første;P Litt morsom det infinty ward gjør som et motslag til piratene : http://www.gamereactor.no/nyheter/118947/M...+lekket/#219272 Og for det andre, hvorfor bruker så mange fjortisjenter kattepusminke fortiden? At de tegner en svart dot på nesa, og værhår i kinnene! Lurer veldig på det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Og for det andre, hvorfor bruker så mange fjortisjenter kattepusminke fortiden? At de tegner en svart dot på nesa, og værhår i kinnene! Lurer veldig på det. Jeg tror svaret ligger i det du har skrevet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 gjør folk det? kan ikke si at jeg har sett. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Godt poeng! Men synes det bare ser rart ut jeg, skjønner ikke hvorfor så mange gjør det. Hva er grunnen liksom? Edit: Ja, her i bodø, der er det mange som gjør det! Ser ofte jenter på nettby som gjør det, et eksempel er hu her: Altså, de går slik offentlig. Endret 2. november 2009 av KVTL slettet bilde Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Igjen: Og for det andre, hvorfor bruker så mange fjortisjenter kattepusminke fortiden? At de tegner en svart dot på nesa, og værhår i kinnene! Lurer veldig på det. edit: http://www.shutupwomangetonmyhorse.com/ HAHA Endret 2. november 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Merkelig hvorfor det blir så fort stille her så fort jeg poster Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Er fordi du ikke har avatar. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det har jeg? Det er en usynelig avatar Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 LOOK AT MY HORSE! MY HORSE IS AMAZING! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Nå skal jeg hente lillesøss i barnehagen;P Preikast! Endret 2. november 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 LOOK AT MY HORSE! MY HORSE IS AMAZING! Give it a lick! *mmm* It tastes just like rasins Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Holder for øyeblikket 36 000kr i cash i hånda, føles ganske bra! Men må i banken å sette dem inn nå da, er dessverre ikke mine penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg